god ide til sund aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

bobbles

ja er helt blank for ideer idag!

hvad skal i have? og kan i evt hjælpe med en god og sund opskrift? knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Dinna88

Chili sin carne Det skal bare være MEGET billigt lige i dag/i morgen, sundt, lækkert og nemt. Bum

Anmeld

10. maj 2012

B&J

vietnamesisk forårsrulle

du skal prøve det rispapir man kan købe man putter det i vand i kort tid også er den blød som en forårsrulle dej bare meget meget tynd også kan man putte hvad man ønsker af sunde ting der i også rulle den sammen..

i vores puttede vi:

tynde agurk og gulerod

nudler

rejer

oksekød

bønnespir

chili sovs

bambus

minimajs

jaa hvad man selv kan lig

Anmeld

10. maj 2012

Tulle28

B&J skriver:

vietnamesisk forårsrulle

du skal prøve det rispapir man kan købe man putter det i vand i kort tid også er den blød som en forårsrulle dej bare meget meget tynd også kan man putte hvad man ønsker af sunde ting der i også rulle den sammen..

i vores puttede vi:

tynde agurk og gulerod

nudler

rejer

oksekød

bønnespir

chili sovs

bambus

minimajs

Uhhh det smager bare så GODT!!:-) Aj det havde jeg helt glemt, det skal vi også have snart:-) Vi plejer at komme kylling, tigerrejer, koriander, basilikum, bønnespirer, tyndt strimlede gulerødder og hoisin sauce i... Men man kan jo komme hvad som helst i - som du skriver:-)

Anmeld

10. maj 2012

B&J

Tulle28 skriver:

Uhhh det smager bare så GODT!!:-) Aj det havde jeg helt glemt, det skal vi også have snart:-) Vi plejer at komme kylling, tigerrejer, koriander, basilikum, bønnespirer, tyndt strimlede gulerødder og hoisin sauce i... Men man kan jo komme hvad som helst i - som du skriver:-)

Jaaa nemlig det smager SÅÅÅÅÅÅÅ godt mums altså og totalt hyggeligt når man skal folde dem og se hvem der gør det bedste forsøg især første gang hiihhihihihi

jaa vi havde også tigerrejer i mums altså...

Anmeld

11. maj 2012

tarkoflen

B&J skriver:

vietnamesisk forårsrulle

i vores puttede vi:

tynde agurk og gulerod

nudler

rejer

oksekød

bønnespir

chili sovs

bambus

minimajs

Jeg fandt denne opskrift på en dip til de friske forårsruller, den skal jeg prøve næste gang

http://arla.dk/opskrifter/Blode-forarsruller-spoge lser/

Vi har også med stor succes puttet en rest pulled pork i, som vi havde lavet med blandt andet ingefær i marinaden

Hvad gør I ved oksekødet? Krydre I det med noget bestemt?

Anmeld

11. maj 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Jeg fandt denne opskrift på en dip til de friske forårsruller, den skal jeg prøve næste gang

http://arla.dk/opskrifter/Blode-forarsruller-spoge lser/

Vi har også med stor succes puttet en rest pulled pork i, som vi havde lavet med blandt andet ingefær i marinaden

Hvad gør I ved oksekødet? Krydre I det med noget bestemt?

Nogle gange steger vi det i sød chili sovs eller stærkt chilisovs eller

hvidløg og peber og salt.

og nogle gange med noget soja osv....

men vi mangler nogle sovse at døbbe det i

Anmeld

11. maj 2012

tarkoflen

B&J skriver:

Nogle gange steger vi det i sød chili sovs eller stærkt chilisovs eller

hvidløg og peber og salt.

og nogle gange med noget soja osv....

men vi mangler nogle sovse at døbbe det i

Her er endnu en dyppe sovs ting til forårsrullerne, har ikke prøvet den endnu, men det skal helt sikkert prøves

http://www.mylifetime.com/shows/cook-yourself-thin /recipes/spring-rolls-with-lemongrass-dipping-sauc e-and-cucumber-salad

Vi må prøve med oksekød også en dag

Anmeld

11. maj 2012

Ina33

Kyllingelasagne... UHMMMM

Anmeld

11. maj 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Her er endnu en dyppe sovs ting til forårsrullerne, har ikke prøvet den endnu, men det skal helt sikkert prøves

http://www.mylifetime.com/shows/cook-yourself-thin /recipes/spring-rolls-with-lemongrass-dipping-sauc e-and-cucumber-salad

Vi må prøve med oksekød også en dag

Altså mums altså mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.