Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Marco2

Hej piger.

Undskyld mit fravær herinde, men synes godt nok tiden flyver. Og vores renoveringsprojekt tager virkelig tid. Ikke at vi selv skal gøre noget, men vi skal jo betemme fliser, køkken, håndtag, badekar, bladingsbatterier, stikkontakter, fugefarve, skuffeinddelinger og gud ved hvad der skal tages stilling til i sådan en proces. Så synes virkelig tiden flyver.

Nå, nok dårlige undskyldninger herfra.

Mit spm lyder: Babyindsats/bøjle til højstolen - bruger I den endnu?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Line Højdal

Hej piger.

Undskyld mit fravær herinde, men synes godt nok tiden flyver. Og vores renoveringsprojekt tager virkelig tid. Ikke at vi selv skal gøre noget, men vi skal jo betemme fliser, køkken, håndtag, badekar, bladingsbatterier, stikkontakter, fugefarve, skuffeinddelinger og gud ved hvad der skal tages stilling til i sådan en proces. Så synes virkelig tiden flyver.

Nå, nok dårlige undskyldninger herfra.

Mit spm lyder: Babyindsats/bøjle til højstolen - bruger I den endnu?

AG

Altså vi gør (bøjlen), men Aske er jo også kun lige fyldt 1 år... Jeg forestiller mig dog ikke at vi kan undvære den foreløbig, da den trods alt "fikserer" han noget og det er der brug for. Han har for meget krudt i r**en til at kunne sidde selv!

Og ja - renovering tager tid også selvom man ikke selv har arbejdshandskerne på... der er mange ting der skal tages stillig til! Jeg håber det bliver super godt

Anmeld

9. maj 2012

Janni.

Vi bruger også bøjlen endnu. Silas er lige straks 14 mdr.

Anmeld

9. maj 2012

JonTri

Uhh lyder spændende, men også lidt forvirrende med alle de valg
Vi bruger den endnu - han er 15 mdr her den 23.
havde tænkt en tre mdr endnu, så ryger den. Han vikler sig alligevel ud af den og kravler op på bordet... dp moderen har måtte få en speciel sele til hans højstol, da han kravler rundt.

Anmeld

9. maj 2012

AnneBJ

Vi bruger den - men talte netop om den igår.

Min erfaring fra arbejde i vuggestuer er, at mellem 15 og 18 (måske 20) mdr. er det fint at droppe den. Hvis barnet selv kravler op i/af stolen som 15 mdr. så er det mere sikkert at pille bøjlen af, og tage et par dages træning i at sidde på stolen uden at falde ned. Hvis barnet slet ikke fatter at komme hverken op eller ned, er der ingen grund til at gøre det før omkring 18 mdr... 

Men altså, det er bare hvad jeg har set, vi piller den af så hurtigt det kan lade sig gøre - så snart han selv kan/vil kravle op... det er et rigtig hårdt løft for ryggen mange gange om dagen, når de skal op i stolen, så jo før man er af med det jo bedre.

Anmeld

9. maj 2012

Marco2

Hej og tak for svar.

Det er nemlig fordi Smilla hele tiden kravler op på Emilys stol og sidder egentligt fint på den. Men den skal hun jo selv bruge og der er fodstøtten jo også længere nede fordi den jo passer til hende. Så vi har overvejet at pille den af Smillas stol så hun selv kan kravle op og ned. 

Men sommetider overvurderer hun jo egne evner

AG

Anmeld

14. maj 2012

CA

Skal deikke sidde i højstol med bøjle for evigt?  Nå, ikke. Det havde jeg slet ikke overvejet 

Fedt med renoveringsprojekt! Men det er mange valg, og det dutter jo ikke bare at vælge noget for at vælge Held og lykke med stol og alle valgene

Anmeld

15. maj 2012

Marco2

Nu har hun haft den af i en uge nu, og det er gået fint. Da jeg sagde I vuggestuen at vi overvejde at tage den af, fortalte de, at de havde taget den af for et stykke tid siden, så tror det nok skal gå.

Anmeld

15. maj 2012

Mettemus

Ork hun er sej, Smilla! L er ikk i nærheden af at sidde selv endnu. Han har ingen fornemmelse af hvor man kan sidde og ikke kan sidde, så vi beholder den på et godt stykke tid endnu.

Anmeld

19. maj 2012

Lene76

Nanna sidder osse uden..... med mindre hun sidder i stolen fra ikea  

glæder mig til at høre/ se mere til jeres store projekt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.