Hjælp - bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

AnnaK89

Havde tidligere på dagen en rigtig træls hovedpine. Den sad foran - som sådan et virkelig stramt bånd om hovedet.
Blev noget svimmel og meget træt.

Så hvilede jeg mig og det gik over igen.

Nu her det kommet voldsomt igen - meget stærk, kraftig hovedpine som sidder samme sted, svimmel, meget kvalme og lidt ondt i maven.
Det gør så ondt i det hoved at det ikke er til at være nogen steder.

Har i løbet af de sidste dage fået så meget vand i fødder og fingre og uro i mine ben.

Hvad kan det være og skal jeg ringe til FG?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

MariaJ

Det lyder som nogle af de symptomer man kan have ved svangerskapsforgiftning, så ja, jeg synes bestemt du skal prøve at ringe til fødegangen. Jeg har heldigvis ingen personlig erfaring med det, så det kan være andre kan rådgive dig bedre, men jeg er sikker på at dem på fødegangen heller vil have at du ringer en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

9. maj 2012

babymus77

Måske du også kan mangle jern??? Der kan man også få meget ondt i hovedet... Væske?? Drikker du nok??? Håber du finder ud af det;-) Kram

Anmeld

9. maj 2012

MorDk

Symptomerne kan tyde på Svangerskabsforgiftning... så ring til FG for en sikkerheds skyld så du kan få et tjek. God bedring med dig!!

Anmeld

9. maj 2012

Chevro

Jeg havde de samme symptomer forleden dag, og ringede til FG. Blev undersøgt på alle leder og kanter. Men heldigvis var det ikke ssf! Det kan være utrolig farligt, så ring derind!

Anmeld

9. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
MariaJ skriver:

Det lyder som nogle af de symptomer man kan have ved svangerskapsforgiftning, så ja, jeg synes bestemt du skal prøve at ringe til fødegangen. Jeg har heldigvis ingen personlig erfaring med det, så det kan være andre kan rådgive dig bedre, men jeg er sikker på at dem på fødegangen heller vil have at du ringer en gang for meget end en gang for lidt.

Det tænkte jeg også! Skynd dig at få ringet til Fg søde Anna.... 

Anmeld

9. maj 2012

AnnaK89

Nå lige en Update! Er 32+5 idag.

Min mobil har været underlig hele dagen og har ikke rigtig kunne skrive før nu.
Men altså jeg er indlagt - men det er bare til observation. Jeg har fået taget blodprøve 2 gange og de ser fine ud. Min hovedpine har været slem hele dagen, men er så småt ved at aftage.

Regner med at komme hjem igen i morgen, hvis ikke der pludselig udvikler sig et eller andet.

Baby er blevet vækstscannet for at se om hun voksede ordentligt fordi at jeg selv udskiller ketonstoffer i min urin - det skulle indikere at jeg ikke får nok næring og væske (åbenbart - men det synes jeg nu nok selv). Men baby vokser fint og har en skønt vægt på 2131 g
Så hun er ved at være godt deroppe af og utrolig livlig

Anmeld

10. maj 2012

Camillos

AnnaKJ skriver:

Nå lige en Update! Er 32+5 idag.

Min mobil har været underlig hele dagen og har ikke rigtig kunne skrive før nu.
Men altså jeg er indlagt - men det er bare til observation. Jeg har fået taget blodprøve 2 gange og de ser fine ud. Min hovedpine har været slem hele dagen, men er så småt ved at aftage.

Regner med at komme hjem igen i morgen, hvis ikke der pludselig udvikler sig et eller andet.

Baby er blevet vækstscannet for at se om hun voksede ordentligt fordi at jeg selv udskiller ketonstoffer i min urin - det skulle indikere at jeg ikke får nok næring og væske (åbenbart - men det synes jeg nu nok selv). Men baby vokser fint og har en skønt vægt på 2131 g
Så hun er ved at være godt deroppe af og utrolig livlig

håber ikke det udvikler sig til mere .. dejligt at hører den lille størrelse snart ikke er så lille mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.