Overtøj til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

AnnaK89

Jeg føder her om ca. 7 uger (+/-) og prøver nu at finde ud af hvilken slags overtøj jeg skal have til baby.

Tænker når det regner og sådan, eller er lidt køligt. 

Er det en regnjakke, køredragt eller noget helt 3.? Det må jo heller ikke være super varmt, da vi jo går sommeren i møde snart, men alligevel varmt nok til en kølig sommeraften

Hvad har I til jeres og hvad synes I har fungeret bedst til en nyfødt om sommeren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Maja_4000

Jeg ville aldrig købe regntøj til en baby

Tror jeg ville købe en sommerjakke og så evt. en heldragt af fleece eller en softshell (:

Anmeld

9. maj 2012

Mor til L&S

Jeg føder her om ca. 7 uger (+/-) og prøver nu at finde ud af hvilken slags overtøj jeg skal have til baby.

Er det en regnjakke, køredragt eller noget helt 3.? Det må jo heller ikke være super varmt, da vi jo går sommeren i møde snart, men alligevel varmt nok til en kølig sommeraften

Hvad har I til jeres og hvad synes I har fungeret bedst til en nyfødt om sommeren?

Jeg ville ikke købe regntøj til en nyfødt.... (og kan man overhovedet få det?!?)

Har selv termin om 8 uger og jeg har to hjemmestrikket trøjer.. En tyk og en tynd...

Hvis jeg skulle købe mere ville jeg købe en blød køredragt, men jeg venter lige lidt og ser hvordan vejret arter sig

Har aldrig været tiltaler af regntøj, og stive jakker/dragter til en nyfødt.. Det skal være blødt

Anmeld

9. maj 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

vil købe en fleece trøje og en køredragt

Anmeld

9. maj 2012

(august)

Jeg er enig med de andre. Ville også købe et par trøjer også en dragt.

Jeg har vil vores datter på knap 4 mdr en dragt i bomuld også en strikket trøje + diverse huer.

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Jeg har termin om 3 uger..  Og jeg har bare købt sådan en tynd fleece dragt fra okker gokker..  Men om det er godt nok, det kan jeg ikke svare dig på endnu!

Anmeld

9. maj 2012

Nitz - <3 David

Jeg kan varmt anbefale de dragte de har i H&M.. Vi havde sådan en til David.. Og den var vi bare RIGTIG glade for. Den er ikke for varm og ikke for kold.. Og til en overkommelig pris!

http://www.hm.com/dk/product/91719?article=91719-A

Anmeld

9. maj 2012

MorDk

En fleecedragt er god synes jeg...

Anmeld

9. maj 2012

lycly

Jeg fødte i juli og havde bare striktrøjer til hende. Hun skulle primært ligge i barnevogn når vi var ude, men hvis vi fx var i bil om aftenen eller når det var køligt, så havde hun striktrøje på og så bare body, bukser, sokker og en lille bomuldshue  

Anmeld

9. maj 2012

AnnaK89

Tak for alle jeres svar har ikke kunne skrive før nu.

Jeg tror efter nærmere overvejelser at jeg køber en fleecetrøje og en køredragt - så må vi være på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.