så fik man lige et billede fra sidste år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Kløver

Kan da ikke andet end give dig ret
Smuk pige, og fotogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Zafir

Jeg er også bare så forelsket i det billede. Hele serien er faktisk mega fed Det er en fotograf fra Norge (vikingeklubben vi kommer i) der har taget dem. Så prikkede hun lige til mig igår og sagde: Jeg har da vidst liiiige noget liggene til jer TOP Nice sådan noget

Anmeld

10. maj 2012

VNB

Zafir skriver:

En af folkne fra Vikingeklubben på Karmøy havde taget en del billeder af Idun. Og ihhhh altså!!!! For søren, hun er bare SÅ smuk...
Jeg bliver nødt til at blære mig lidt .

sikke da en smuk smuk smuk datter du har! 

Anmeld

10. maj 2012

serinasmor

Zafir skriver:

Der er også Bureau er ude efter hende. Vi har bare ikke haft overskud til at samle hendes Portfolio endnu... Men det må komme en dag. :-)

Jeg undrer mig lidt over hvad der er for et bureau der siger i selv skal samle portfolio ...

Serinas bureau tog et billede af hende til casting... og der er så det billede der ligger på deres hjemmeside... da hun fik tilbud om et shoot (fantastisk sprog ikke ) skulle vi bare sende et nyere billede til bureauet.. men måske er det fordi hun er så lille ... Jeg tror også vi selv skal opdatere engang imellem med nye billeder .. (eller det burde vi vist nok) men derfra og så til at samle et helt portfolio er der jo langt ...

rigtigt fint billede -

Anmeld

10. maj 2012

serinasmor

10. maj 2012

Zafir

serinasmor skriver:

Jeg undrer mig lidt over hvad der er for et bureau der siger i selv skal samle portfolio ...

Serinas bureau tog et billede af hende til casting... og der er så det billede der ligger på deres hjemmeside... da hun fik tilbud om et shoot (fantastisk sprog ikke ) skulle vi bare sende et nyere billede til bureauet.. men måske er det fordi hun er så lille ... Jeg tror også vi selv skal opdatere engang imellem med nye billeder .. (eller det burde vi vist nok) men derfra og så til at samle et helt portfolio er der jo langt ...

rigtigt fint billede -

Hmmm... - Det kunne da godt være man skulle undersøge andre så? For har ellers hørt at de fleste steder skulle man selv sørge for at ordne portfolio?

VI kunne også komme ind til et shoot, hvor de havde deres fotorgraf, men ærligt, så syntes jeg ikke billederne han havde taget var særlig gode og man skulle betale 600 kr for det...

Anmeld

10. maj 2012

Guldimaven

Smukt billede!

Anmeld

10. maj 2012

serinasmor

Zafir skriver:

Hmmm... - Det kunne da godt være man skulle undersøge andre så? For har ellers hørt at de fleste steder skulle man selv sørge for at ordne portfolio?

VI kunne også komme ind til et shoot, hvor de havde deres fotorgraf, men ærligt, så syntes jeg ikke billederne han havde taget var særlig gode og man skulle betale 600 kr for det...

lyder fusket ...

serina er ved danish models ... de skulle vist figurere i hele danmark ...

Anmeld

10. maj 2012

Zafir

serinasmor skriver:

lyder fusket ...

serina er ved danish models ... de skulle vist figurere i hele danmark ...

Kigger på det

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

WOW hvor er hun bare smuk! Og fedt stemningsfuldt billede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.