The mat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Quinnie

Hej kagedamer

Er lige faldet over The Mat, som de så fint kalder den. Er der nogen der har erfaring med den og er den så uundværlig som de får den til at lyde? Smider lige et link så I kan se hvad jeg snakker om
http://kageoplevelser.dk/shop/the-mat-490p.html

Hilsen en der altid bøvler med tør fondant der slår revner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Polkaprik

Jeg ville personligt ikke bruge penge på den. Har ingen problemer med at rulle ud og beklæde så synes ikke jeg har behov for den

Anmeld

8. maj 2012

Quinnie

Polkaprik skriver:

Jeg ville personligt ikke bruge penge på den. Har ingen problemer med at rulle ud og beklæde så synes ikke jeg har behov for den

jeg står altid og bøvler med at rulle fondanten stor nok, og når jeg så skal løfte den over på kagen, revner den og er blevet tørt så jeg kan starte forfra, så bruger jeg lige lidt mere majsmel, så det ikke klistrer. Til sidst formår jeg at have gjort den så tør at den næsten ikke kan bruges
Så måske jeg bare altid er så uheldig, at jeg tænkte det godt kunne betale sig for mig

Anmeld

8. maj 2012

mariamiss6

Quinnie skriver:

jeg står altid og bøvler med at rulle fondanten stor nok, og når jeg så skal løfte den over på kagen, revner den og er blevet tørt så jeg kan starte forfra, så bruger jeg lige lidt mere majsmel, så det ikke klistrer. Til sidst formår jeg at have gjort den så tør at den næsten ikke kan bruges
Så måske jeg bare altid er så uheldig, at jeg tænkte det godt kunne betale sig for mig

klar voksdug og "glidemiddel" á la crisko, siger damen

Anmeld

8. maj 2012

Quinnie

mariamiss6 skriver:

Guuud ja, den havde jeg da ikke lige tænkt på. Mange tak til damen
Men crisko, hvad er det lige

Anmeld

8. maj 2012

mariamiss6

Quinnie skriver:

Guuud ja, den havde jeg da ikke lige tænkt på. Mange tak til damen
Men crisko, hvad er det lige

Crisko er et amerikansk produkt... Vegetable shortening...

Her hjemme sammenlignes det med palmin, som ikke er det samme, men tilsyneladende det der ligger nærmest....

Jeg har dog for nyligt hørt at palmin har et alt for lavt smeltepunkt, og at jeg skulle bruge margarine i stedet for....

Anmeld

8. maj 2012

Quinnie

mariamiss6 skriver:

Crisko er et amerikansk produkt... Vegetable shortening...

Her hjemme sammenlignes det med palmin, som ikke er det samme, men tilsyneladende det der ligger nærmest....

Jeg har dog for nyligt hørt at palmin har et alt for lavt smeltepunkt, og at jeg skulle bruge margarine i stedet for....

jeg må vidst prøve mig frem 1000 tak for svar

Anmeld

9. maj 2012

Maja_4000

mariamiss6 skriver:

Jeg har læst at klar voksdug (i hvert fald den fra Jysk) ikke er godkendt til madlavning .. Bare lige så I ved det

Anmeld

9. maj 2012

mariamiss6

Maja_4000 skriver:

Jeg har læst at klar voksdug (i hvert fald den fra Jysk) ikke er godkendt til madlavning .. Bare lige så I ved det

Jeg aaaaaner det ikke... Men det må man vel så spørge sælgeren om... Jeg købte i kop og kande, men bruger den nu egentlig aldrig, fordi den er lidt skadet hehe...

Anmeld

9. maj 2012

Quinnie

Maja_4000 skriver:

nårh ja det havde jeg da egentlig ikke lige tænkt på, godt du sagde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.