Favorit babylegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Humanincubator

Nu er jeg i meget meget god tid iht. at jeg ikke engang er gravid Men jeg så bare det sødeste babylegetøj idag, og så kom jeg til at tænke på, hvilket stykke legetøj, der er eller har været, din babys favorit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Maja_4000

Hmm .. Jeg kan ikke finde et eneste billede af den på nettet

Men Carolines yndlingslegetøj har været/er en mobiltelefon fra Bright Stars .. Den er købt i Babysam på tilbud da hun var 4 måneder .. Nu er hun 16 måneder og bruger den stadig meget !

Anmeld

8. maj 2012

modesty

Min aflagte mobiltelefon, hvor jeg har fjernet batteriet og givet den en tur i opvaskemaskinen. Og metalkrus. Og fjernbetjeninger. Ting der skinner med knapper er et hit!

Ellers er han glad for den klassiske BRIO rangle. Og en plastikbold med huller så det er nemt for ham at tage fat i den. 

Bamser er han totalt ligeglad med. Bøger er også sjove at kigge i, hvis der er farverige billeder.

Han er knap 7 mdr.

Anmeld

8. maj 2012

Clisolka

Humanincubator skriver:

Nu er jeg i meget meget god tid iht. at jeg ikke engang er gravid Men jeg så bare det sødeste babylegetøj idag, og så kom jeg til at tænke på, hvilket stykke legetøj, der er eller har været, din babys favorit?

Uh ja en gammel aflagt mobiltelefon er også et hit herhjemme hos Isabella  Grydeskeer og skåle/gryder er også et stort hit - haha, det behøves ikke være dyrt at købe legetoj. 

Ej, Isabella er 1½ år nu og hendes bedste legetøj igennem tiden har været denne: 

http://www.netgiraffen.dk/legetoej/maerker/fisher-price/fisher-price-mobiltelefon

Pt. er hun blevet rigtig glad for alle sine bamser og hendes dukke (som hun ihærdigt prøver at give en af hendes egne bleer på) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.