Endnu en hjertescanning imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Håber det bedste for din lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

BigHope13

krydser alt hvad jeg kan for at alt er okay med prinsessen

Anmeld

9. maj 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MorDk skriver:

Så er det IDAG kl.15.30 jeg skal være på Riget til scanning...

Jeg kan godt mærke jeg begynder at blive lidt nervøs. Nu skal Bassen liiige en tur i vuggestue først... så kommer hans barnepige ... og så er det afsted...!! Glæder mig bare til det er overstået og forhåbentlig med et positivt resultat. Mærker lillepigen hele tiden. Hun er meget aktiv. Et eller andet sted giver det lidt ro at mærke hende... så det er dejligt. Tanker herfra 

håber i får nogle gode svar. ved hvor svært det er når man skal afsted til sådan en scanning.
jeg har selv en dreng på 4 år, der er født med hjertefejl, som først blev opdaget da han var født.

Anmeld

9. maj 2012

MorDk

Jeg har det heller ikke så godt med det... PUHA! MEN jeg prøver virkelig at tænke positivt!!! Vælger at tænke sådan her: Vores lille Freya er en helt unik lille pige med et meget specielt hjerte  

Hun skal nok klare den!! 

Anmeld

9. maj 2012

Camel

Held og lykke med scanningen - jeg for positiv update...

Anmeld

9. maj 2012

Camillos

MorDk skriver:

Imorgen kl.15.30 skal vi afsted til hjertescanning. 

Lillepigen har en "specielt" hjerte... og imorgen skal hjertekamrene mm. tjekkes. Håber bare det er som det skal være...

Er lidt nervøs og tankerne flyver lidt rundt!

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg... er bare lidt nervøs for imorgen! Håber I vil krydse fingre  Update følger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.