Jessica skal have fjernet mandlerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. april 2009

Mimic

og i den forbindelse ville jeg lige være nysgerrig og høre om der er nogen der har nogen gode erfaringer i forbindelse med det... vi har fået en "akut tid" her den 18. maj, og fik en hel masse viden idag og har selvfølgelig tænkt mig at spørge læger osv. hvad der er vigtigt at huske bagefter, men synes bare at personlig viden er guld værd...

så hvis der er nogen der har nogen gode ideer til tiden efter og tiden inden så hit med dem

Knus fra linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

A.

is is is og is

Anmeld

18. april 2009

lonemus

Linda skriver:

og i den forbindelse ville jeg lige være nysgerrig og høre om der er nogen der har nogen gode erfaringer i forbindelse med det... vi har fået en "akut tid" her den 18. maj, og fik en hel masse viden idag og har selvfølgelig tænkt mig at spørge læger osv. hvad der er vigtigt at huske bagefter, men synes bare at personlig viden er guld værd...

så hvis der er nogen der har nogen gode ideer til tiden efter og tiden inden så hit med dem

Knus fra linda

Må jeg spørge hvor gammel hun er og hvorfor skal hun have dem fjernet??

Troede ikke det var noget man gjorde på mindre børn!!!

Lone

Anmeld

18. april 2009

Mimic

hun bliver 3 her til sommer, hun skal ha dem fjernet da de er for store og fordi hun lider af søvnapnø, altså hun snorker og sover dårligt om natten, desuden er hun meget lille af hendes alder og hendes sprog er ikke helt tilsvarende hendes alder...

det er ikke ofte de gør det på børn under 3 år, men jessi var akut mente han...

Anmeld

18. april 2009

Honningblomst

Linda skriver:

hun bliver 3 her til sommer, hun skal ha dem fjernet da de er for store og fordi hun lider af søvnapnø, altså hun snorker og sover dårligt om natten, desuden er hun meget lille af hendes alder og hendes sprog er ikke helt tilsvarende hendes alder...

det er ikke ofte de gør det på børn under 3 år, men jessi var akut mente han...

Hej..
Min Bertram fik fjernet mandler og polypper en måned efter han blev tre årr. Det var en hård omgang og i et par døgn havde han det skidt.
Men bare du søger for at give ham den medicin som du får til hende efterf et helt fast skema, så holder du smerten nede. Bertram fik mange smerter i maven af det smertestillende, så det var lidt skidt og først da han stoppede med dem fik han det rigtig godt.
Knus og held og lykke...
Eva

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg fik fjernet mine mandler for et år siden (jeg er godt nok lidt ældre ), men PAS PÅ med hvilken is du køber... Jeg blev passet af mine dejlige forældre, og min far havde købt en lækker lækker vanilie is, som jeg kunne spise.. det kunne jeg bare ikke... gjorde SÅÅÅ ondt med de lækre vaniliekort!! regnbue is er godt til gengæld
Et andet godt trick til bagefter er små isklumper til at putt i munden, da man både får væske, hævelsen falder og det kan stoppe småblødninger eller risikoen for dem
uha, det bliver rodet det her svar
kan du ikke skrive til mig i den private hvis du har brug for flere råd? Tror jeg er lettest så du slipper for en udnødvendig roman
Knuser

Anmeld

18. april 2009

DK

Jeg fik fjernet mandlerne da jeg var 4 år. Det eneste jeg kan huske fra det er, at jeg fik en sort gummimaske over munden, og at jeg imens lå og tænkte at jeg ville snyde alle og ikke falde i søvn, så jeg kunne se hvad der skete... Men faldt naturligvis i søvn. Da jeg vågnede var min mor og far der, og jeg fik en pakke med et puslespil af Danmark i. Jeg synes det var så fedt at jeg fik gaver!
Det var super cool med is

Anmeld

18. april 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Jeg fik fjernet mine mandler for et år siden (jeg er godt nok lidt ældre ), men PAS PÅ med hvilken is du køber... Jeg blev passet af mine dejlige forældre, og min far havde købt en lækker lækker vanilie is, som jeg kunne spise.. det kunne jeg bare ikke... gjorde SÅÅÅ ondt med de lækre vaniliekort!! regnbue is er godt til gengæld
Et andet godt trick til bagefter er små isklumper til at putt i munden, da man både får væske, hævelsen falder og det kan stoppe småblødninger eller risikoen for dem
uha, det bliver rodet det her svar
kan du ikke skrive til mig i den private hvis du har brug for flere råd? Tror jeg er lettest så du slipper for en udnødvendig roman
Knuser

Men det er meget mere smertefuldt som voksen, så det kan ikke sammenlignes med små børns...bare så du ikke forskrækker trådstarter alt for meget.
Knus Eva..som også har fået fjernet mandler..

Anmeld

18. april 2009

Cris

Jeg fik fjernet mine, da jeg var kun tre! Jeg fik betænelse hele tiden og blev værre og værre. Lægen sagde, at jeg ikke kunne blive ved med at tage antibiotiker hele tiden og så ventede de et halv år. Nada, betænelsen blev der og jeg fik dem fjernet kort efter min 3. fødselsdag. Men jeg ville ikke have is, jeg syntes, at det var for koldt og nægtede at spise den . Min mor mener, at det var måske, fordi det gjorde ondt. Men jeg var hjemme og hun passede på, at jeg ikke snakkede eller råbede for meget, Jeg fik tit et glas varm kamille te med honning i (om aftenen fik jeg et glas varm mælk også med honning i) og det gik rigitgt godt. Jeg håber, at din lille pige får det også hurtigt overstået!!!!

Anmeld

19. april 2009

Mimic

jeg håber bare at alt år som det skal... men synes bare at jeg lige pludselig blev meget nervøs for det hele,nu har man jo flere gange hørt om børn hvor det er gået rigtigt galt, men det er nu ike det jeg tænker på, jeg er mere nervøs for om jeg kan bevare roen og vise jessica at det ikke er farligt, om jeg kan overevise hende om at det er det bedste og hvordan hun vil have det bagefter...

det lev vist lidt rodet men håber i forstår hvad jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.