TeamRocket skriver:
Jeg er så træt af bemærkninger som 'ej du ved intet om politik fordi du er bare husmor' eller når det ligger mellem linjerne at jeg er lavtstående fordi jeg har valgt at være husmor. Jeg er sgu ikke dum, jeg læser tonsvis af bøger, aviser, artikler, blogs og hvad jeg ellers kan komme i nærheden af om alle mulige ting. Folk får jo et chok når jeg har godt tjek på politik, historie, økonomi- har et pirreligt rent hjem, laver en killah omgang mad og tilmed ser godt ud og er igang med hundetræningskurser. Er det bare helt utænkeligt at man kan være en succesfuld hjemmegående husmor? Det er jo ikke 50erne altså! Kom af med de fordomme tak. Jeg har en kammerat der ikke er den skarpeste kniv i skuffen, og nøj hvor er jeg træt af han automatisk tror han er klogest fordi han går i skole
Overvejer at invitere ham over til en omgang TP- jeg ved jeg ville vinde! 

Husker i at holde hjernen til ilden ? Og hvordan? 
Fordomme er der nok af.
Jeg fik denne serveret: "Jamen hvor er det dog synd at du ikke skal ud og få nogle indtryk udefra og se nogle mennesker og opleve noget"
Syntes bare det var en nederen antagelse at jeg selvfølgelig ikke oplevede noget og ikke så nogle mennesker og ikke fik nogle indtryk. Det må da være trist for den person hvis h*n tænker at man kun får dækket de behov på sit arbejde. Personen må have en kedelig fritid så.
Jeg får da masser af indtryk og jeg er da sammen med alle de mennesker jeg gidder og jeg oplever da alt det jeg kan overskue...ud over det er jeg mor og hausfrau og alt det der, og det er en kæmpe stor del af mig, men jeg har jo også et liv ved siden af trods alt.
Jeg syntes også at det er tarveligt at folk antager at det er fordummende at gå hjemme og at man nok ikke har så mange brikker at stavle oven på hinanden så.
Anmeld