Strækmærker, hvor hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvor hurtigt kommer strækmærker?
Har fået en lille bitte smule på siderne, også tænkte jeg om jeg måske "ikke når" at få store strækmærker inden jeg føder (er i uge 36) eller kan det bare lige pludselig sige WUPTI også er de overalt?

Kan jeg måske standse det på en eller anden måde, hvis det så er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Har fået en lille bitte smule på siderne, også tænkte jeg om jeg måske "ikke når" at få store strækmærker inden jeg føder (er i uge 36) eller kan det bare lige pludselig sige WUPTI også er de overalt?

Mine strækmærker kom først da jeg gik over tiden. Til termin havde jeg ingen og så væltede de ellers frem i de næste 13 dage indtil jeg endelig fødte

Anmeld

8. maj 2012

Frk.S

Det er svært at sige - har hørt om mange der først fik dem til aller sidst.

Men du kan også være heldig - jeg fik ingen.

Anmeld

8. maj 2012

lycly

Jeg fik mit første strækmærke 39+0 ca. Og hver dag kom der nye strækmærker. Jeg fødte så heldigvis 40+0 så jeg nåede kun at få på området lige under navlen . Så det kan godt pludselig gå stærkt desværre

Anmeld

8. maj 2012

MissTas

Anonym skriver:

jeg havde INGEN hele min graviditet, men da jeg så havde født og begyndte at tabe mig, så fik jeg lidt på maven, heldigvis ikke særlig voldsomt.. men mine kom først bagefter fødslen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.