Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er begyndt at have 'mange' plukveer i løbet af en dag. Men de er anderledes end de plejer; de trækker nemlig godt og grundigt henover lenden og andre gange føles det som om, at hele understellet er ved at blive trukket ud. Plus min mave så bliver stenhård. HVAD betyder det?? Hehe, jeg vil jo selvfølgelig gerne have det betyder, at fødslen snart går igang.. ;-D
39+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det lyder som plukveer især når din mave bliver hård det gjorde min altid... og det kan også trække godt over lænden hvis din krop er ved at gøre sig klar
men håber helt klart det er veer puster noget veestøv i din retning
Jeg har også haft en del flere og kraftigere plukveer her den sidste uges tid, er 40+5.
De kan nogle gange gøre avs. Men de bliver ikke til mere Tror jeg har 3-4 plukveer i timen.
Så håber for dig, at det er optræk til fødsel, men det behøves altså ikke at betyde, at du føder lige med det samme (desværre)......
Vestøv i din retning
B&J skriver: det lyder som plukveer især når din mave bliver hård det gjorde min altid... og det kan også trække godt over lænden hvis din krop er ved at gøre sig klar men håber helt klart det er veer puster noget veestøv i din retning
Jeg tror bare det er plukkeveer, men hoold ooop der er altså ret mange af dem?! 5-6 gange i timen har jeg plukkeveer (hihi, ja, jeg er begyndt at skrive dem ned nu med tidspunkt :-P)
TAK for vestøv - håber sådan den fødsel snart går igang!!!!
Monis skriver: Jeg har også haft en del flere og kraftigere plukveer her den sidste uges tid, er 40+5. De kan nogle gange gøre avs. Men de bliver ikke til mere Tror jeg har 3-4 plukveer i timen. Så håber for dig, at det er optræk til fødsel, men det behøves altså ikke at betyde, at du føder lige med det samme (desværre)...... Vestøv i din retning
ØV altså!! Jeg vil føde nuuuuu Men det vi du da helt sikkert også. ØV at du er over tid Jeg er begyndt at skrive dem ned med tidspunkt og kan se, at jeg har de kraftige plukkeveer 5-6 gange i timen... UUUH..
Masser af vestøv i din retning også :-D
Uha, kan sagtens huske hvordan det var de sidste tre uger i graviditeten, plukveerne kom bare den ene efter den anden, og begyndte at gøre rigtig ondt til sidst, så ondt at jeg måtte støtte mig til noget når der kom en, når de rigtige veer kommer er man pludselig ikke t tvivl, udvidelses veer er det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet, men sender en masse ve støv i din retning, og krydser alt for at du ikke skal gå over tid
grøn · ært skriver: Jeg tror bare det er plukkeveer, men hoold ooop der er altså ret mange af dem?! 5-6 gange i timen har jeg plukkeveer (hihi, ja, jeg er begyndt at skrive dem ned nu med tidspunkt :-P) TAK for vestøv - håber sådan den fødsel snart går igang!!!!
ej hvor er de bare onde de dumme plukveer, det må gerne blive til rigtige veer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128