et glædesindlæg fra mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

MissTas

ja er egentlig bare så glad over mit lynhurtige vægttab.. :O

da jeg blev gravid vejede jeg 69 kg. og er 168 cm høj.

da jeg fødte vejede jeg 87,8 kg

MEN nu 11 uger efter fødslen er jeg nede på 64,4 kg. Synes det er lidt vildt at det er gået så stærkt, men selvfølgelig virkelig dejligt.

Er ikke engang begyndt at dyrke motion endnu udover opstramningsøvelser på gulvet herhjemme ..

lige et glædes indlæg fra mig der snart smutter til babysvømning med min dejlige datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

KM78

Det er et flot vægttab!

Skyldes det kostvaner eller?

Anmeld

8. maj 2012

MissTas

KM78 skriver:

Det er et flot vægttab!

Skyldes det kostvaner eller?

aner ikke hvad det skyldes.. For har ikke rigtig gjort noget for at tabe mig.. i starten gik det selvfølgelig stærkt.. på 10 dage havde jeg smidt de første 12 kilo, og nu rasler de bare stille og roligt af

min appetit er ikke helt hvad den har været.. men spiser da hvad jeg har lyst til, så er lidt imponeret.. mon ikk der ryger lidt ekstra kilo når jeg så begynder på løbetræning igen i næste uge

Anmeld

8. maj 2012

KM78

Håber at jeg er lige så heldig når det er min tur om en par mdr.

Ja, man tager jo lidt på når man begynder at løbetræne, men ti lgengæld bliver man mere tonet - det er da noget!

Anmeld

8. maj 2012

MissTas

KM78 skriver:

Håber at jeg er lige så heldig når det er min tur om en par mdr.

Ja, man tager jo lidt på når man begynder at løbetræne, men ti lgengæld bliver man mere tonet - det er da noget!

hehe ja for dig .. og held og lykke med fødslen når du når dertil

Jeg plejer at smide et par kilo ekstra når jeg løbetræner.. det er mere hvis jeg styrketræner at jeg tager på i muskler.. min krop må være underlig sat sammen hehe

Anmeld

13. maj 2012

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

MEN nu 11 uger efter fødslen er jeg nede på 64,4 kg. Synes det er lidt vildt at det er gået så stærkt, men selvfølgelig virkelig dejligt.

Er ikke engang begyndt at dyrke motion endnu udover opstramningsøvelser på gulvet herhjemme ..

lige et glædes indlæg fra mig der snart smutter til babysvømning med min dejlige datter

ååååh hvor er du dog heldig...

vi ligger på præcis samme start vægt og højde og samme slutvægt.. min står bare helt stille og jeg træner 5 gange om ugen og går med hundene 3 timer om dagen og lever ret sundt så nu skal jeg til tjek for op start af medicin der skal starte mit stofskifte øv øv øv

så nyyyyyd det

lucky lucky you

Anmeld

13. maj 2012

OverTheRainbow

MissTas skriver:

fedt fedt fedt... Er det ikke dejligt?!

Jeg var også helt høj efter jeg havde født... Kom under min før-fødsels vægt på 1 måned!! Det er HELT vildt, da jeg som dig heller ikke gjorde en decideret indsats for det...

Godt man i det mindste får et bedre vægt-tal efter 9 måneders hval følelse

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

Carl-Emil's mor skriver:

ååååh hvor er du dog heldig...

vi ligger på præcis samme start vægt og højde og samme slutvægt.. min står bare helt stille og jeg træner 5 gange om ugen og går med hundene 3 timer om dagen og lever ret sundt så nu skal jeg til tjek for op start af medicin der skal starte mit stofskifte øv øv øv

så nyyyyyd det

lucky lucky you

ja, det er sq dejligt.. havde egentlig slet ikke regnet med at det gik så stærkt .. og der er endda allerede røget endnu et kilo..

okay, det er da surt for dig lad os håbe at medicinen vil hjælpe og sætte lidt skub i det så du også kan opnå din drømmevægt.. pøj pøj

Anmeld

13. maj 2012

MissTas

Smilo skriver:

fedt fedt fedt... Er det ikke dejligt?!

Jeg var også helt høj efter jeg havde født... Kom under min før-fødsels vægt på 1 måned!! Det er HELT vildt, da jeg som dig heller ikke gjorde en decideret indsats for det...

Godt man i det mindste får et bedre vægt-tal efter 9 måneders hval følelse

jo, det er virkelig skønt.. og specielt fordi man slet ikke havde regnet med at det ville gå så stærkt.. men jeg tog fejl hehe..

hold da op.. også hurtigt du kom af med dine kilo så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.