Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ups, jeg glemte jo helt at ligge sidste uges mavebillede ind. Så her får I det lige lidt forsinket..
Stadig ingen sprækker og revner; kun et par stykke på den ene babs, men de er så små, så det er bestemt ikke noget jeg kan tillade mig at brokke mig over :-)Jeg var på vægten forleden dag - den siger nu 80 kg. hvilket giver +23 kg!! Holy mother of...!!! Utroligt jeg ikke er flækket på alle leder og kanter..?
Utålmodigheden er ikke bare utålmodighed; det er snart ren lidelse Vi glæder os så ufattelig meget til at møde vores barn og ikke mindst til snart at finde ud af, om jeg gemmer på en lille pige eller dreng.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grøn · ært skriver: Ups, jeg glemte jo helt at ligge sidste uges mavebillede ind. Så her får I det lige lidt forsinket.. Stadig ingen sprækker og revner; kun et par stykke på den ene babs, men de er så små, så det er bestemt ikke noget jeg kan tillade mig at brokke mig over :-)Jeg var på vægten forleden dag - den siger nu 80 kg. hvilket giver +23 kg!! Holy mother of...!!! Utroligt jeg ikke er flækket på alle leder og kanter..? Utålmodigheden er ikke bare utålmodighed; det er snart ren lidelse Vi glæder os så ufattelig meget til at møde vores barn og ikke mindst til snart at finde ud af, om jeg gemmer på en lille pige eller dreng.
Hvor er det spændende (og smuk mave) - vi kendte heller ikke kønnet (dog havde jeg en mavefornemmelse som sagde PIGE)
Nadia&Daniel skriver: Hvor er det spændende (og smuk mave) - vi kendte heller ikke kønnet (dog havde jeg en mavefornemmelse som sagde PIGE)
Ja, min mavefornemmelse har hele tiden sagt dreng, men om natten drømmer jeg kun om fødsel af en lille pige med mørkebrunt hår... hmm?? :-)
Smukkkk mave!! Du er godt nok flot gravid.. Og 23 kg!?!? Det hele må sgu da være ham/hende så hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128