37+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

grøn · ært

Ups, jeg glemte jo helt at ligge sidste uges mavebillede ind. Så her får I det lige lidt forsinket..

Stadig ingen sprækker og revner; kun et par stykke på den ene babs, men de er så små, så det er bestemt ikke noget jeg kan tillade mig at brokke mig over :-)
Jeg var på vægten forleden dag - den siger nu 80 kg. hvilket giver +23 kg!! Holy mother of...!!!  Utroligt jeg ikke er flækket på alle leder og kanter..?

Utålmodigheden er ikke bare utålmodighed; det er snart ren lidelse  Vi glæder os så ufattelig meget til at møde vores barn og ikke mindst til snart at finde ud af, om jeg gemmer på en lille pige eller dreng. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Nadia&Daniel

grøn · ært skriver:

Ups, jeg glemte jo helt at ligge sidste uges mavebillede ind. Så her får I det lige lidt forsinket..

Stadig ingen sprækker og revner; kun et par stykke på den ene babs, men de er så små, så det er bestemt ikke noget jeg kan tillade mig at brokke mig over :-)
Jeg var på vægten forleden dag - den siger nu 80 kg. hvilket giver +23 kg!! Holy mother of...!!!  Utroligt jeg ikke er flækket på alle leder og kanter..?

Utålmodigheden er ikke bare utålmodighed; det er snart ren lidelse  Vi glæder os så ufattelig meget til at møde vores barn og ikke mindst til snart at finde ud af, om jeg gemmer på en lille pige eller dreng. 

Hvor er det spændende (og smuk mave) - vi kendte heller ikke kønnet (dog havde jeg en mavefornemmelse som sagde PIGE)

Anmeld

8. maj 2012

grøn · ært

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det spændende (og smuk mave) - vi kendte heller ikke kønnet (dog havde jeg en mavefornemmelse som sagde PIGE)

Ja, min mavefornemmelse har hele tiden sagt dreng, men om natten drømmer jeg kun om fødsel af en lille pige med mørkebrunt hår... hmm?? :-)

Anmeld

8. maj 2012

Isaac's mor

Smukkkk mave!! Du er godt nok flot gravid.. Og 23 kg!?!? Det hele må sgu da være ham/hende så hihi

Anmeld

8. maj 2012

babymus77

Smukt;-)) Rigtig god fødsel;-)

Anmeld

8. maj 2012

Koen.

Flot flot mave, jeg tror altså os det er en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.