at søge barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Rosengreen

Hej piger 

Sagen er den at jeg er i lønnet praktik og gravid med termin 18. august.  Min praktik stopper den 31. juli.

Jeg troede ikke jeg havde ret til barselsdagpenge, da jeg har termin efter jeg har afsluttet min praktikperiode. 

I dag får jeg så at vide på studiekontoret, at jeg muligvis har ret til dagpenge alligevel, da jeg går fra imens jeg er i praktikken. Nogen der ved noget om det?

Og hvor skal man søge de barselsdagpenge? synes jeg har været rundt på diverse sider, men kan ikke finde nogle blanketter eller ligende  

Er det mon min leder i praktikken der skal stå for det? 

Er der nogen der kender til det? 

-Rosengreen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Rosengreen skriver:

Hej piger 

Sagen er den at jeg er i lønnet praktik og gravid med termin 18. august.  Min praktik stopper den 31. juli.

Jeg troede ikke jeg havde ret til barselsdagpenge, da jeg har termin efter jeg har afsluttet min praktikperiode. 

I dag får jeg så at vide på studiekontoret, at jeg muligvis har ret til dagpenge alligevel, da jeg går fra imens jeg er i praktikken. Nogen der ved noget om det?

Og hvor skal man søge de barselsdagpenge? synes jeg har været rundt på diverse sider, men kan ikke finde nogle blanketter eller ligende  

-Rosengreen 

Umiddelbary mener jeg ALLE har ret til barselsdagpenge.. Altså dem fra kommunen.. Du må jo gå fra 4 uger før forventet termin.. Men ring til din kommune.. De kan helt sikkert svare dig på hvad du har ret til.. 

Anmeld

8. maj 2012

AndreasMor84

Rosengreen skriver:

Hej piger 

-Rosengreen 

Ring til dagpengekontoret - de ved det helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.