40+0 og sidste jordemor besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

JH12

Gaia skriver:

Flot mave. Kan godt forstå du gerne snart vil føde. De sidste uger er hårde både fysisk og psykisk. Tror nu du nok skal føde inden igangsættelsen. Trods alt også førstegangs fødende som ikke skal sættes igang selvom de går over tid. Jeg fødte førstegang 40+ 6 og anden gang 40+4. Så gik over tid men gik selv igang.  Sender dig en masse masse vestøv og håber du går igang selv. 

Jeg håber, at gå i fødsel af mig selv en af de kommende dage  

Det bliver bestemt spændende hvad bettepigen i maven synes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

JH12

Frk-Lotusblomst skriver:

Masser af vestøv sendes afsted herfra og så håber jeg du viser din kære jordmoder at hun tager fejl.

Tak, jeg håber bestemt også jordemoren tager fejl, og at jeg selv går i gang indenfor nærmest fremtid

Anmeld

8. maj 2012

JH12

Camillos skriver:

Kan godt forstå du vil af med den mave  den må godt nok være tung ! Men fin er den... Nu har baby klistreret overskredet sin holdbarhed, jeg sender lidt opløsningsmiddel og ve støv afsted til dig 

Det er også ved at være rimelig hårdt, særligt for bækkenet.. Så hun må MEGET gerne snart komme

Anmeld

8. maj 2012

morbibi

Sender dig også en masse ve støv i din retning

Anmeld

8. maj 2012

AnnaK89

Wauw en meget flot stor mave  

Men nu vil vi gerne se indholdet - så sender dig en ordentlig r**fuld ve-støv og håber at du ikke skal gå til igangsættelse  Puuuuuuuuuust 

Anmeld

8. maj 2012

Chevro

Frk-Lotusblomst skriver:

Masser af vestøv sendes afsted herfra og så håber jeg du viser din kære jordmoder at hun tager fejl.

Anmeld

8. maj 2012

MariaJ

Du får lige en ny portion med vestøv . Håber der snart sker noget. Det var da en lidt"negativ" holdning fra jordmoderen. Det er da bestemt ikke alle førstegangsfødende, der bliver sat i gang, selvom mange går over tid.  for at der sker noget af sig selv snart.

Anmeld

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Joyce1986 skriver:

Tak, jeg håber bestemt også jordemoren tager fejl, og at jeg selv går i gang indenfor nærmest fremtid

Det hepper vi ihvertfald på.

Anmeld

9. maj 2012

JH12

MariaJ skriver:

Du får lige en ny portion med vestøv . Håber der snart sker noget. Det var da en lidt"negativ" holdning fra jordmoderen. Det er da bestemt ikke alle førstegangsfødende, der bliver sat i gang, selvom mange går over tid.  for at der sker noget af sig selv snart.

Lidt "negativ"?  Det ødelagde vores dag rimelig meget igår efter den besked .. For efter hun havde sagt det, havde både min kæreste og jeg det som om, vi lige skulle smide 10 dage mere oveni, inden vi vil få vores baby ..
Også selvom vi egentlig godt ved det ikke HELT holder, men beskeden var sku træls at få i hovedet - særligt når man i forvejen håber at baby bare kommer lige om hjørnet ..

Men mange tak for Ve-støv , jo mere jo bedre

Anmeld

9. maj 2012

MariaJ

Joyce1986 skriver:

Lidt "negativ"?  Det ødelagde vores dag rimelig meget igår efter den besked .. For efter hun havde sagt det, havde både min kæreste og jeg det som om, vi lige skulle smide 10 dage mere oveni, inden vi vil få vores baby ..
Også selvom vi egentlig godt ved det ikke HELT holder, men beskeden var sku træls at få i hovedet - særligt når man i forvejen håber at baby bare kommer lige om hjørnet ..

Men mange tak for Ve-støv , jo mere jo bedre

Jo, jeg forstår dig godt. Det var heller ikke min mening at underdrive, men kan godt se at det kom til at se sådan ud. Jeg ville også have syntes det var en møg-besked at få.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.