Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kiwilouise skriver: hvad er de lyserøde forme? og pennen på det sidste billede?
hvad er de lyserøde forme? og pennen på det sidste billede?
De lyserøde er til at lave sløjfer med. Der er 3 størrelser ialt, fik kun 2 med på billedet. Og pennen er til at lave mønster med på et fladt stykke fondant. f.eks. på det man lægger på kagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
louisevl skriver: De lyserøde er til at lave sløjfer med. Der er 3 størrelser ialt, fik kun 2 med på billedet. Og pennen er til at lave mønster med på et fladt stykke fondant. f.eks. på det man lægger på kagen
hvor lang er pennen?
kiwilouise skriver: hvor lang er pennen?
Den er ca. 20 cm......
Den pen, "ruller" man mønsteret på? Eller er det en flad side så man kan lave en kant(bord) rundt? Hvad er de grønne til??
Hvad skal du have for rullepind og sløjfer?
Skulle lige til at købe sløjfer idag og så var der udsolgt
TykkeTrunteMor skriver: Den pen, "ruller" man mønsteret på? Eller er det en flad side så man kan lave en kant(bord) rundt? Hvad er de grønne til??
Man ruller mønsteret på De grønne er til at lave marguriter med
grinny skriver: Hvad skal du have for rullepind og sløjfer? Skulle lige til at købe sløjfer idag og så var der udsolgt
80.- inklusiv porto
louisevl skriver: 80.- inklusiv porto
Hvad er portoen?
grinny skriver: Hvad er portoen?
Der er en anden der lige har budt på alle varerne....
Vil helst sælge samlet, så ville da lige høre om du også var interesseret i dette ellers sælger jeg til den anden person
louisevl skriver: Der er en anden der lige har budt på alle varerne.... Vil helst sælge samlet, så ville da lige høre om du også var interesseret i dette ellers sælger jeg til den anden person
Øv øv, det har jeg desværre ikke penge til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128