Fødselsdag i Vs er det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2012

Mother-love

Der skal holdes fødselsdag i vs og jeg havde tænkt mig at lave så de kunne få en bolle hver, en lillepose med frugtstænger og evt. Kiks og så havde jeg tænkt mig at lave et frugtpindsvin med frugtpinde. Er det for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

MetteS81

Det kan godt være det er lidt meget...vi har altid fået at vide at vi kun skulle medbringe én ting...fx boller, frugt skåret sjovt eller is....men altså kun en af delene. Men det kommer måske også an på stedet og hvad der er tradition for

Anmeld

8. maj 2012

Mette.

michelledam skriver:

Der skal holdes fødselsdag i vs og jeg havde tænkt mig at lave så de kunne få en bolle hver, en lillepose med frugtstænger og evt. Kiks og så havde jeg tænkt mig at lave et frugtpindsvin med frugtpinde. Er det for meget?

Jeg synes du skal nøjes med boller og enten godteposer eller frugtdyr.

Jeg havde boller + frugt fad med til Emilies 2 års fødselsdag - og det var mere end rigeligt. De kunne faktisk slet ikke spise det, så tænker det bliver for meget med 3 ting.

Anmeld

8. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg synes, at det er for meget.

En ting er helt fint. Man kan jo godt gøre det festligt på andre måder end, at tage meget med. F.eks. hvis det er boller, så put evt. frugtfarve i, så de bliver røde, blå, grønne mv. Så i en kurv med nogen fødselsdagsservietter.

Anmeld

8. maj 2012

Gaia

Tror du skal holde dig til en eller to ting evt. Boller og frugtdyret. Tror det er nemmere at administerer for pæd. Frem for 13 ( eller hvor mnge der nu er) børn med hver deres godtepose.  Dine ide er ellers rigtig god, men egner sig nok bedre tid bh-alderen.  

Anmeld

8. maj 2012

Mother-love

Tak for jeres svar piger. Jeg må nøjes med boller og frugtpindsvinet så må jeg jo vente med det helt store til isabella kommer i børnehave. Snøft snøft hehe

Anmeld

8. maj 2012

MorDk

Det er en super sød tanke MEN... det er for meget til de små... 

Vi havde boller med .... som det eneste...

Men du kan også have frugt med eller frugtstænger/rosiner eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.