Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Såh, nu er der kun 7 uger tilbage og Gud, hvor jeg altså glæder mig mere og mere..!Jeg lavede en lille status for 2 uger siden og igår var vi så til den nye scanning + vi fik lavet en HjerteBamse<3Lille musen inde i maven er nu oppe på 1816 gram og tager rigtig fint på , hun vil ca komme til at ligger på 3400 gram til fødslen Vores smukke datter har kun fået ros for sit udseende og skulle derfor også være model Vi har fået bronze/guld billeder af hende og hendes flotte hjertelyd er også model, for den nye HjerteBamse<3HjerteBamsen er den lækreste Bamse, med dit barn's hjertelyd Optagelsen sker imens man bliver scannet og derefter skal en lille afspiller ind i Bamse's mave - Bamsen kan kun fåes ved scanningsjormoderenKan virkelig kun anbefale alle kommende forældre at købe denne Bamse - den giver den lille ny baby kæmpe tryghed Smider lige nogle billeder ind af sidste scanning og fra vores scanning igår + af vores lækre Bamse<3Kram fra en meget lykkelig kommende moar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er både smil og mundprutter fra vores Lille<3
Frk-Lotusblomst skriver: Dejlig update søde, men'men'men HVOR ER BILLEDERNE:
Dejlig update søde, men'men'men HVOR ER BILLEDERNE:
Ej man, det er fandeme løgn altså - har lige brugt en time med langsom internet, på IKKE at få overført billederne
Darling<3 skriver: Ej man, det er fandeme løgn altså - har lige brugt en time med langsom internet, på IKKE at få overført billederne
Darling<3 skriver: Såh, nu er der kun 7 uger tilbage og Gud, hvor jeg altså glæder mig mere og mere..!Jeg lavede en lille status for 2 uger siden og igår var vi så til den nye scanning + vi fik lavet en HjerteBamse<3Lille musen inde i maven er nu oppe på 1816 gram og tager rigtig fint på , hun vil ca komme til at ligger på 3400 gram til fødslen Vores smukke datter har kun fået ros for sit udseende og skulle derfor også være model Vi har fået bronze/guld billeder af hende og hendes flotte hjertelyd er også model, for den nye HjerteBamse<3HjerteBamsen er den lækreste Bamse, med dit barn's hjertelyd Optagelsen sker imens man bliver scannet og derefter skal en lille afspiller ind i Bamse's mave - Bamsen kan kun fåes ved scanningsjormoderenKan virkelig kun anbefale alle kommende forældre at købe denne Bamse - den giver den lille ny baby kæmpe tryghed Smider lige nogle billeder ind af sidste scanning og fra vores scanning igår + af vores lækre Bamse<3Kram fra en meget lykkelig kommende moar
Lyder som en rigtig dejlig oplevelse - ærgeligt, at billederne ikke er kommet på!
M (: skriver: Lyder som en rigtig dejlig oplevelse - ærgeligt, at billederne ikke er kommet på!
Darling<3 skriver: Det er så irriterende at overførslen ikke virker, især nu hvor jeg faktisk også har sat profilbilled på igen:/
Det er så irriterende at overførslen ikke virker, især nu hvor jeg faktisk også har sat profilbilled på igen:/
Ja, det lagde jeg godt mærke til! Slut med at være "Anonym"?
Ligger efter aftale med Sabrina billeder op af den lille, smadder lækre guldklump - og til sidst lige et enkelt billede af mor og hjertebamse!
M (: skriver: Ligger efter aftale med Sabrina billeder op af den lille, smadderlækre guldklump - og til sidst lige et enkelt billede af mor og hjertebamse!
Ligger efter aftale med Sabrina billeder op af den lille, smadderlækre guldklump - og til sidst lige et enkelt billede af mor og hjertebamse!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128