HjerteBamsen og scanningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Darling<3

Såh, nu er der kun 7 uger tilbage og Gud, hvor jeg altså glæder mig mere og mere..!

Jeg lavede en lille status for 2 uger siden og igår var vi så til den nye scanning + vi fik lavet en HjerteBamse<3

Lille musen inde i maven er nu oppe på 1816 gram og tager rigtig fint på , hun vil ca komme til at ligger på 3400 gram til fødslen

Vores smukke datter har kun fået ros for sit udseende og skulle derfor også være model Vi har fået bronze/guld billeder af hende og hendes flotte hjertelyd er også model, for den nye HjerteBamse<3

HjerteBamsen er den lækreste Bamse, med dit barn's hjertelyd Optagelsen sker imens man bliver scannet og derefter skal en lille afspiller ind i Bamse's mave - Bamsen kan kun fåes ved scanningsjormoderen

Kan virkelig kun anbefale alle kommende forældre at købe denne Bamse - den giver den lille ny baby kæmpe tryghed

Smider lige nogle billeder ind af sidste scanning og fra vores scanning igår + af vores lækre Bamse<3

Kram fra en meget lykkelig kommende moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Darling<3

Der er både smil og mundprutter fra vores Lille<3

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Dejlig update søde, men'men'men HVOR ER BILLEDERNE:

Anmeld

8. maj 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig update søde, men'men'men HVOR ER BILLEDERNE:

Ej man, det er fandeme løgn altså - har lige brugt en time med langsom internet, på IKKE at få overført billederne

Anmeld

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Ej man, det er fandeme løgn altså - har lige brugt en time med langsom internet, på IKKE at få overført billederne

ØV søde.
Er ked af jeg ikke kan hjælpe dig.

Anmeld

8. maj 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Såh, nu er der kun 7 uger tilbage og Gud, hvor jeg altså glæder mig mere og mere..!

Jeg lavede en lille status for 2 uger siden og igår var vi så til den nye scanning + vi fik lavet en HjerteBamse<3

Lille musen inde i maven er nu oppe på 1816 gram og tager rigtig fint på , hun vil ca komme til at ligger på 3400 gram til fødslen

Vores smukke datter har kun fået ros for sit udseende og skulle derfor også være model Vi har fået bronze/guld billeder af hende og hendes flotte hjertelyd er også model, for den nye HjerteBamse<3

HjerteBamsen er den lækreste Bamse, med dit barn's hjertelyd Optagelsen sker imens man bliver scannet og derefter skal en lille afspiller ind i Bamse's mave - Bamsen kan kun fåes ved scanningsjormoderen

Kan virkelig kun anbefale alle kommende forældre at købe denne Bamse - den giver den lille ny baby kæmpe tryghed

Smider lige nogle billeder ind af sidste scanning og fra vores scanning igår + af vores lækre Bamse<3

Kram fra en meget lykkelig kommende moar

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse - ærgeligt, at billederne ikke er kommet på!

Anmeld

8. maj 2012

Darling<3

M (: skriver:

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse - ærgeligt, at billederne ikke er kommet på!

Det er så irriterende at overførslen ikke virker, især nu hvor jeg faktisk også har sat profilbilled på igen:/

Anmeld

8. maj 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Det er så irriterende at overførslen ikke virker, især nu hvor jeg faktisk også har sat profilbilled på igen:/

Ja, det lagde jeg godt mærke til! Slut med at være "Anonym"?

Anmeld

8. maj 2012

M (:

Ligger efter aftale med Sabrina billeder op af den lille, smadder lækre guldklump - og til sidst lige et enkelt billede af mor og hjertebamse!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2012

Darling<3

M (: skriver:

Ligger efter aftale med Sabrina billeder op af den lille, smadderlækre guldklump - og til sidst lige et enkelt billede af mor og hjertebamse!

Tuuuuuusinde tak for hjælpen søde...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.