økonomi under en akademiuddannelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

An&Jo

Jeg vil som mange ved gerne være ejendomsmægler, men jeg er SÅ træt af skolen, og motivationen er altså ved at forsvinde stille og roligt..

Man kan tage den af to veje, den vej jeg er igang med nu som er finansøkonom, jeg mangler lige knapt et år, men jeg er SÅ pisse bange for eksamen her i juni, og er ikke sikker på at jeg består..

man kan så tage den som akademi uddannelse hvor man er i lære i 3 år istedet for 2 år(som man er ved finansøkonom) så i sidste ende vil det give samme sluttidspunkt..

Men jeg kan ikek finde noget om lønnen?? Man kan jo ikke få su under den slags uddannelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Tanja1234

Jeg har taget akademiuddannelsen mens jeg arbejdede som elev hos en ejendomsmægler. Jeg var ansat som kontorelev de første to år og fik løn efter de satser. Min chef betalte for fag og bøger.

Jeg mener altså at du skal tage 3 ekstra fag (1,5 år) efter finansøkonom for at kunne blive mægler... Jeg gik på skole med flere finansøkonomer der skulle have de ekstra fag.

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Tanja1234 skriver:

Jeg har taget akademiuddannelsen mens jeg arbejdede som elev hos en ejendomsmægler. Jeg var ansat som kontorelev de første to år og fik løn efter de satser. Min chef betalte for fag og bøger.

Jeg mener altså at du skal tage 3 ekstra fag (1,5 år) efter finansøkonom for at kunne blive mægler... Jeg gik på skole med flere finansøkonomer der skulle have de ekstra fag.

ved godt alt det med de fag der, også derfor jeg skriver at sluttidspunktet vil være det samme hvis jeg går ud som elev nu som hvis jeg venter et år.. akademiuddannelsen tager 3 år, og trainee perioden efter finansøkonom er 2 år, og jeg mangler jo som sagt et år for at blive trainee

Det er kun økonomien jeg er i tvivl om..

men hvad er satsen så ca før skat??

Anmeld

8. maj 2012

Tanja1234

Mener at den som kontorelev starter omkring 13.000 - mere hvis du kan få voksen elevplads.

Men så skal du finde en chef der gider at betale for dine fag på Akademiuddannelsen

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Tanja1234 skriver:

Mener at den som kontorelev starter omkring 13.000 - mere hvis du kan få voksen elevplads.

Men så skal du finde en chef der gider at betale for dine fag på Akademiuddannelsen

Han skal jo også betale for de fag der er imens jeg er trainee..

Det er mere det at finde en der overhovedet tager elever ind lige nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.