Hvad vejer jeres børn lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Sifling

Jolan er ca 72cm lang og vejer 8,5 kg Han er 7 ½ måned og har hele tiden været en meget aktiv baby, han er bare over det hele
Ved fødslen vejede han 3,6 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

HeidiØ

William er ikke blev målt og vejet siden han var 6 mdr - han blir snart 8 mdr.. prøvede lige for sjov selv, vil skyde på CIRKA 8,8 kg og 75 cm

Anmeld

9. maj 2012

Mira0911

Ka+Ma=Be skriver:

Hej septemberdamer 

Jeg har netop haft besøg af sundhedsplejersken, her hvor Benjamin er blevet 8 måneder og skulle have lavet BOEL testen.

Han blev i den forbindelse vejet til 9 kg og målt til 74 cm. Når jeg "sammenligner" med mine veninders børn vejer han mindre end dem. Også selvom de er yngre end ham.
Jeg er som sådan ikke bekymret, for han har stadig sine folder, og som SP'en pointerede, så er han meget aktiv  

Men når man føder en stor tyk baby på 4330 g, så  føler man jo lige pludselig at han er blevet lidt "lille"

Hvor meget gods er der i jeres septemberbørn? (I forhold til deres alder?)

Lina vejer 6420g 70 lang og snart 8 mdr gammel.... 

Anmeld

9. maj 2012

Jemion

Noah-Elias vejer ca 10,5 kg og er 75 cm han er lige fyldt 8 mdr her d. 6 maj  

han vejede 3330 gr og var 51 lang ved fødsel

Anmeld

9. maj 2012

sabrina89

Freja blev 8 mdr. her den 6 maj. Hun er 71cm og vejer ca. 8,4

Hun var 54 cm og 3830 da hun blev født

Anmeld

10. maj 2012

Frejsmor

Vi har lige haft sp i dag og min lille Frej vejede 8880g i følge sp'ens digitale vægt og hun målte ham til 73,5cm og hun sagde hans højde og vægt passede rigtig fint sammen, hverken for tyk eller for tynd..

Dog kan jeg godt føle at Frej er lidt lille i forhold til mange af jer andres dejlige unger, især set i forhold til fødselsvægt,  Frej var jo en god basse på 4306g og 54cm ved fødslen..

Frej er forresten 7mdr og 11dage i dag..

Anmeld

10. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Vi har lige haft sp i dag og min lille Frej vejede 8880g i følge sp'ens digitale vægt og hun målte ham til 73,5cm og hun sagde hans højde og vægt passede rigtig fint sammen, hverken for tyk eller for tynd..

Dog kan jeg godt føle at Frej er lidt lille i forhold til mange af jer andres dejlige unger, især set i forhold til fødselsvægt,  Frej var jo en god basse på 4306g og 54cm ved fødslen..

Frej er forresten 7mdr og 11dage i dag..

Ja det var lige præcis den følelse jeg også sad med! Men umiddelbart er der også masser af mindre børn her inde Så de er nok lige som de skal være 

Anmeld

10. maj 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det var lige præcis den følelse jeg også sad med! Men umiddelbart er der også masser af mindre børn her inde Så de er nok lige som de skal være 

Ja nemlig, det tror jeg også!! Og når de følger deres egne fine kurver og sp'erne siger det er lige som det skal være, så skal vi nok ikke bekymre os så meget..

Anmeld

24. maj 2012

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Hej septemberdamer 

Jeg har netop haft besøg af sundhedsplejersken, her hvor Benjamin er blevet 8 måneder og skulle have lavet BOEL testen.

Han blev i den forbindelse vejet til 9 kg og målt til 74 cm. Når jeg "sammenligner" med mine veninders børn vejer han mindre end dem. Også selvom de er yngre end ham.
Jeg er som sådan ikke bekymret, for han har stadig sine folder, og som SP'en pointerede, så er han meget aktiv  

Men når man føder en stor tyk baby på 4330 g, så  føler man jo lige pludselig at han er blevet lidt "lille"

Penny er stadig en basse og vejer 11,5 kg. XD tykke baby hihi

Anmeld

25. maj 2012

signe.

Ka+Ma=Be skriver:

Hej septemberdamer 

Laurits blev godt nok født i august, men hører dog stadig til her

Han er blevet afsluttet ved SP, men havde ham på vægten lige præcis her til aften og den sagde 8.8 kg Og så tror jeg han måler omkring de 76 cm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.