7+4 babybule allerede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.832 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er kun 7+4 uger henne og synes allerede der er kommet en babybule.. Hvornår begyndte i at kunne se noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger. Jeg er kun 7+4 uger henne og synes allerede der er kommet en babybule.. Hvornår begyndte i at kunne se noget??

Det er jo meget individuelt! Og i starten er man så sindssygt oppustet, at det meget vel kunne være en lille bule

Med mig kunne man intet se før omkring uge 14, hvor der kom en lillebitte bule. Det var først omkring uge 19-20 stykker, at andre også kunne se maven Men så gik det til gengæld også stærkt derfra 

Billederne er fra 13+6, 20+1 og 22+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2012

frk andreasen

1 gang i 12 uge

2 gang 6

denne her gang 5 uge

knus tanja 8+0

Anmeld

8. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

oppustedhed... desværre.

dit barn er jo... kan ikke huske det, men et par centimeter og ligger så langt nede at du ikke engang kan føle livmoderen endnu.

Der går nok helt til uge 11-14 stykker, hvor barnet er så stort a livmoderen er begyndt a vokse 'op' a dit bækken.

Anmeld

8. maj 2012

Line8700

Hvis man går ind og læser om baby i uge 8 er den ca på størelse med en ærte!  Men din livmoder er til gengæld på størelse med en appelsin. Og når man er så heldig at have en tynd og slank krop som dig,  ses det nok mere tydeligt

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

Jeg havde også meget mave allerede i uge 7-8 stykker men det var pga oppustethed. og nu sidst i uge 15 er jeg lidt større end jeg var i uge 8 men nu kan jeg mærke min livmoder på maven så nu er det en rigtig babyhule og ikke kun luft hehe

Men man er altså ekstremt oppustet i starten af en graviditet

Anmeld

8. maj 2012

Ønskebarnet12

HviS du er slank kan man klart se det hurtigere, men det jo stadig forskelligt fra person til person. Jeg var meget oppustet da jeg var 7 uger henne, nu er jeg 17+ (i uge 18) og man kan stille og rolig se at min mave er vokset nede fra navlen af, men det ikke særlig meget, fordi jeg ikke er en Xs pige men er en MEdium pige!:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.