Hej Dejlige damer! :
Jeg er stoppet fra skolepraktik, fordi jeg fik en del rygsmerter og blev vild stresset og gik ned psyskisk når jeg var hjemme, jeg var altid nede og græd en del ( siden jeg er blevet gravid )
Jeg har tænkt længe om hvad jeg skulle gøre, og tog en beslutning i dag at jeg stopper, derfor var jeg ned i job centeret for at få kontanthjælp, og fordi jeg ser RET lille ud i ansigtet kigger folk skævt på en når man går ind der, og jeg er sku hellere ikke stolt af at tag på kontanthjælp men når man er nød til det så gør man det. Jeg sagde til manden nede i kontanthjælp at jeg er 17+1 (18 uger) men han sagde det gør ikke en forskel i pengeafdelingen okaay?
Så fik jeg nogle papir som skulle udfyldes og afleveres til borgerservice, jeg har 2 dage og det skal jeg nok gøre, men jeg ringede til skolen for at sige op, og så køre læreren på mig med at sige " Jamen, du ved vel godt du ikke er berettet til kontanthjælp så hvad vil du leve af," så sagde jeg " jaja, jeg skal nok finde en vej," men nu tænker jeg på hvorfor sagde hun sådan? og hvorfor fanden er jeg ikke berettet til kontanthjælp???
er så forvirret og irriteret!
Anmeld