Uge 32 jayy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så er jeg i dag nået uge 32. Lidt en uge jeg har ventet på med spænding, da det var i uge 32 jeg blev syg i min sidste graviditet.

I sidste graviditet havde jeg mega meget vand i kroppen fra uge 30 og i uge 32 brugte jeg str 43 i sko. Denne gang har jeg ik vand i kroppen eller andre tegn på at der sku være noget i vejen. Så forhåbentlig undgår jeg ssf i denne graviditet.

Ska til kontrol scaning sener i dag, hvor de tjekker flow, moderkage funktion osv, så håber bare at de igen siger at alt ser fint ud  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

projekt-ønskebarn

Jubiii, dejligt med en masse milepæle der bliver godt overstået

for at du klarer dig igennem denne gang uden svangerskabsforgiftning eller vand i kroppen - det tegner jo godt

Jeg døjer heller ikke med væske i kroppen endnu og kan stadig lave alt det jeg plejer, stort set. Det er jeg meget taknemmelig for.

Jeg synes bare at tiden går mega stærkt nu, er selv lige gået ind i uge 30 og synes det er fuldstændigt surrealistisk at der "kun" er 10 uger til termin. Fik i lørdags skønne lillepigen til at veje 1226, skal til jordmoder fredag og er spændt på hvad hun skønner hende til

Håber på en update senere når du har været til kontrol

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Jubiii, dejligt med en masse milepæle der bliver godt overstået

for at du klarer dig igennem denne gang uden svangerskabsforgiftning eller vand i kroppen - det tegner jo godt

Jeg døjer heller ikke med væske i kroppen endnu og kan stadig lave alt det jeg plejer, stort set. Det er jeg meget taknemmelig for.

Jeg synes bare at tiden går mega stærkt nu, er selv lige gået ind i uge 30 og synes det er fuldstændigt surrealistisk at der "kun" er 10 uger til termin. Fik i lørdags skønne lillepigen til at veje 1226, skal til jordmoder fredag og er spændt på hvad hun skønner hende til

Håber på en update senere når du har været til kontrol

Ja det er rigtig rart at det bare ser ud til at gå godt denne gang. Thea vejede 1940 g da hun blev født i ugd 34+ . Den bette i maven blev vudertet til at veje ca 1770 g, da vi var til 3 d scaning i uge 30. Så det ser ud til at jeg får en rigtig lille tyk baby denne gang, lige meget hva. Det er helt mærkeligt at tænke på

Ska nok komme med Update sener! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

StineW79 skriver:

Ja det er rigtig rart at det bare ser ud til at gå godt denne gang. Thea vejede 1940 g da hun blev født i ugd 34+ . Den bette i maven blev vudertet til at veje ca 1770 g, da vi var til 3 d scaning i uge 30. Så det ser ud til at jeg får en rigtig lille tyk baby denne gang, lige meget hva. Det er helt mærkeligt at tænke på

Ska nok komme med Update sener! Vh stine

Hi igen. Scaningen gik heldigvis rigtig godt, så er bare mega glad.

Bette pigen blev vudertet til at veje ca 2224g, så hun ligger pænt over gennemsnittet og allerede nu i uge 32, vejer en del mere end thea gjorde, da hun blev født i uge 34+. Hun vejede kun 1940g, så denne gang får vi vist en lille tyksak i fohold til! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

projekt-ønskebarn

Jubiiii. Stort tillykke med den veloverstået scanning. Dejligt med en lille tyksak

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Jubiiii. Stort tillykke med den veloverstået scanning. Dejligt med en lille tyksak

Ja det er bare rigtig dejligt. Og det bliver helt mærkeligt at få en " rigtig " baby denne gang! Vh Stine 

Anmeld

8. maj 2012

projekt-ønskebarn

Det kan jeg godt forstå. Dejligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.