Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CS skriver: Hvad er din mindste pris ?
Hvad er din mindste pris ?
har som sådan ikke nogen mp men vil gerne have nogle bud.
Madrassen har kostet 650kr og sengen har jeg flere steder set bliver solgt for 2500-4000
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: har du en mindste pris??
har du en mindste pris??
se mit tidligere svar i tråden
Vil lige slå fast, at jeg som skrevet er ÅBEN for bud
NY PRIS 2000kr for både seng og madras!!!
Det lyder spændende, må lige forhøre mig med økonomien og min mand hehe, så vender jeg tilbage!
cdinesen skriver: Det lyder spændende, må lige forhøre mig med økonomien og min mand hehe, så vender jeg tilbage!
Du skal være velkommen synes i al fald selv at prisen er helt okay men den står bare her og mangler et nyt hjem
myr81 skriver: Udtræksseng, der kan bruges til ca 6-7 års alderen Fremstår i fin stand, dog med patina men kan jo males, hvilke mange alligevel vælger at gøre. Begge tremmesider+ HELT NY anti allergimadras fra THORN medfølger. BYD.
Udtræksseng, der kan bruges til ca 6-7 års alderen
Fremstår i fin stand, dog med patina men kan jo males, hvilke mange alligevel vælger at gøre.
Begge tremmesider+ HELT NY anti allergimadras fra THORN medfølger.
BYD.
Denisep skriver: Hej sikken en lækker seng hvordan fungere det med at gøre den større? Og er det fra en baby seng til juonier seng den kan gøres?
Hej sikken en lækker seng hvordan fungere det med at gøre den større? Og er det fra en baby seng til juonier seng den kan gøres?
Tak ja den kan bruges fra tremmeseng (baby) og trækkes ud til juniorseng til omkring 6års alderen
Lou87 skriver: Hvor er den dog sød
Hvor er den dog sød
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128