hvad er jeres meninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg har alligevel fået bestilt en tid til en kønsscanning. Men ville lige dele denne tekst, som en Clairvoyant, fik skrevet ned over en mail til mig i dag, da jeg skrev og bad hende, mærke efter disse ting igår aftes. Men hvor realistisk tror i hun er? kan hun mon have ret? hun får jo åbenbart fat i den åndelige vejleder?

kære_______

Ja, jeg mærker barn nummer to er på vej, og jeg ser det som en lille pige mere J. Jeg mærker hende som en stille en, når hun bliver større, i modsætning til hendes storesøster, som jeg mere ser som en rigtig klatre i træer pige.

Dit nummer to barn, et mere eftertænksomt barn, der vil se og høre alt hvad der forgår omkring hende. Hun vil have skruet hovedet ordentlig på og derfor med hendes store talent for at observere, sige og gøre nogle ting, lang tid før hun burde, men det vil for det meste være, når du mindst venter det. Hun er også en pige der kommer i hendes eget tempo, det ville derfor være en go ide, ofte at have et øje på hende, da hun ellers vil have en tendens til at kunne svinde lidt i baggrunden. Give hende masser af plads til at være sig selv og plads at vokse på, så udvikler hun sig bedst.

Hun er også et meget sensitivt barn, hun reagere meget på hendes følelser og ser andres følelser og reaktioner kraftigt og det vil gøre stort indtryk på hende, så det vil være en go ide, at forklare hende situationerne, når tingene går højt, når hun bliver større. At nogle gange kan mennesker reagere voldsommere end de lige mener det, da det godt kan virke voldsomt på hende, når hun selv er så afbalanceret og stille.

At være sensitiv betyder også, for hende, at hun vil kunne mærke og se både menneskernes energier og hvad de udstråler ligesom følelser og intentioner, ligesom jeg nævnte det højre oppe i teksten. Men jeg høre også, at hun vil kunne, have et talent, for at se guider afdøde med mere, hun vil nok beskrive dem for dig som usynlige venner og ”opfundene” legekammerater, men du skal ikke blive nervøs over det, eller prøve at gøre noget ved det, for det vil ligge til hende helt naturligt og hvis det for lov til at blive ved med at være naturligt, vil det hele ikke blive noget problem for hende, når hun bliver større. Det vil blive en styrke for hende, som hun kan finde ro og styrke i, for hun vil kunne hente vejledning og styrke gennem der.Men jeg mærker dig som en go og rolig mor der har masser af opmærksomhed på dine børns behov, da du også selv er godt intunet på andres følelser og behov. Du går meget op i at dine børn får en go og kærlig bund når de skal ud og møde verdenen. Du ved selv hvor vigtig det er, da du selv nogle gange har følt dig fremmed og en smule anderledes fra

verdenen og dens nogle gange finurlige og ikke gennemskuelige måde at fungere på J Så de to tøser er landet i de helt rigtige hænder. Hvor der er masser af forståelse og opbakning at hente.

Men pas på dig selv og bær over med dig selv, og dine egne høje forventninger. Du får masser at se til og nogle gange har man mere overskud end andre gange. Så bliv ikke sur/ ked af det på dig selv, når du nogle gange bliver træt og udkørt, du gør et godt stykke arbejde J og du er en rigtig go og kærlig mor.

Når du roser dig selv og bære over med dig selv, får du også meget mere overskud end når du bliver træt og irriteret på dig selv og fokusere på dine egne mangler.

Men jeg ser dig og dine pigers liv, som fyldt med oplevelser og kærlighed til hinanden, så held og lykke til jer alle tre, sunde og raske piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

opper

Anmeld

7. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg er rimelig overtroisk hvad angår sådan noget. jeg tror på der er mere mellem himmel og jord.. Om hun har ret kan jg ikke sige, men glæder mig da til en update både på kønsscanningen men også på hvordan barnet blvier.

Er dog ret sikker på det sidste hun skriver med at du skal bærer over med dig selv. Du er en god mor selvom der ikke hver dag er overskud til 1000 ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.