Hvordan går det hos jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

4kløver

Synes det er længe siden der er skrevet om vores små pus.

Her er Xander 5 månder. Skøn unge som spiser som en fugle unge
Han begyndt i sidste mdr at rulle fra mave til ryg så det gør han hele tiden, det med at komme tilbage er han ikke go til men det skal nok komme så ved jeg da hvor han er
Han har fået 2 tænder så det er så sødt når han smiler
Vægten ved jeg først i morgen til 5 mdr...

Kom så piger fortæl
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

4kløver

4kløver skriver:

Synes det er længe siden der er skrevet om vores små pus.

Her er Xander 5 månder. Skøn unge som spiser som en fugle unge
Han begyndt i sidste mdr at rulle fra mave til ryg så det gør han hele tiden, det med at komme tilbage er han ikke go til men det skal nok komme så ved jeg da hvor han er
Han har fået 2 tænder så det er så sødt når han smiler
Vægten ved jeg først i morgen til 5 mdr...

Kom så piger fortæl

Ryg til mave og ikke mave ryg for det gide han ikke for øjeblikket

Anmeld

7. maj 2012

Københavnermor

Sikke en dygtig og dejlig dreng du har dig!

Min pige vokser så fint, selvom hun er en bette størrelse. Hun vejede 6,2 kg sidst jeg vejede hende (tror det er en uges tid siden) og bliver 5 måneder i næse uge. Hun spiser med vellyst og sover dejligt om natten, vågner max 2 gange. Hun bliver stadig fuldammet.

Hun har længe trillet fra mave til ryg (siden hun var knap 4 uger), men fra ryg til mave har hun kun gjort få gange, og det var vist mere held end forstand..

Hun har ingen tænder endnu.

Ellers så pludrer hun derudaf, putter ALT i munden, griner og hviner, spiser sine fødder, elsker at ligge på mavsen, og er jo bare ALT FOR SKØN!

Vi er begyndt til babysvøm og det er sååå hyggeligt.

Jeg elsker at være mor til min dejlige pige!

Anmeld

8. maj 2012

Henriette Aaby

Dejligt oplæg

Simon vejer 7,5 kg og måler 67 cm ved SP i sidste uge. Han er ikke helt 5 mrd endnu først den 11. maj.

Han er en nem lille gut, når ikke maven driller.

Han har tillet fra mave til ryg, men har glemt det igen. Og et par enkelte gange fra ryg til mave.

Han møver sig rundt på maven (mest i cirkler) på legetæppet. Faktisk er ret godt til at lege på maven.

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

8. maj 2012

delimus

Tiden flyver jo bare afsted.

Havde SP d.18. april og der vejede Hannah 7,2 kg og målte 68 cm, så hun er virkelig kommet efter det med vægten igan, så ingen bekymringer der mere 

Hun triller lige så lystigt fra ryg til mave hele tiden, men nægter at trille tilbage igen, selv om det var det hun lærte først, så hellere ligge og blive hys efter et stykke tid :-)

Tror der er gang i noget tigerspring her i huset, hun sover lidt underligt for tiden, men ikke noget man kan tillade sig at klage over.

På mandag bliver hun 5 måneder og på tirsdag skal hun vaccineres, så håber det går lige så godt som sidste gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.