Nye billeder herfra :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

sarahb

Kamulla skriver:

tak 

Noah vil gerne have taget nogle seje billeder til sin mormor.. HAH.. sådan ser man åbenbart sej ud

Han ser mega sej ud...
Hvad tog du for at få taget billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Kamulla

Miss Church skriver:

Sikke en charme-trold du har dig Rigtig gode billeder!

tusind tak

Anmeld

7. maj 2012

Guldimaven

Han har da sin mors øjne må man sige!

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Wow hvor er de bare såååå gode. Og super lækker knægt du har der. Og så er det da også er super godt billede af dig selv ( går ud fra det er dig selv?)
En skam du bor så langt væk for dig ville jeg dæmme da gerne have til at tage billeder af isabella

Anmeld

7. maj 2012

Krussedulle

Kamulla skriver:

Vil lige dele de sidste billeder herhjemme fra af mit yngel som jeg har taget

Tror at jeg siger det HVER gang men ham Noah er simpelthen bare den største charmebøf

Er helt vild med dine billeder

Anmeld

7. maj 2012

Kamulla

Krussedulle skriver:

Tror at jeg siger det HVER gang men ham Noah er simpelthen bare den største charmebøf

Er helt vild med dine billeder

hehe han ved hvordan man charmer ihvertfald.. folk og mine lærer ELSKER når jeg har ham med i skole.. normalt skal man jo ikke tage sine børn med i skole, men her er der ingen problemer..

min psykologi lærer som HADER børn.. eller bare ikke syntes om dem sagde "uhh... og så er han endda sådan en sød en af slagsen.. som kan charme og spille med øjnene" haha.. og så var han solgt til stanglakrids da han fandt snegle til ham i pausen.. haha

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

Vil lige dele de sidste billeder herhjemme fra af mit yngel som jeg har taget

han er så smuk altså.. ja ved godt det måske er mystisk at sige om en dreng men det er han altså... han har bare en udstråling der siger spar 1000 så dejligt at se

Må jeg spørge hvilket kamera du har?? ( vil gerne selv have købt et ordentligt et til billeder af ormen )

Anmeld

7. maj 2012

Kamulla

michelledam skriver:

Wow hvor er de bare såååå gode. Og super lækker knægt du har der. Og så er det da også er super godt billede af dig selv ( går ud fra det er dig selv?)
En skam du bor så langt væk for dig ville jeg dæmme da gerne have til at tage billeder af isabella

tusind tak.. ja tager dem selv.. hehe

Anmeld

7. maj 2012

Kamulla

Carl-Emil's mor skriver:

han er så smuk altså.. ja ved godt det måske er mystisk at sige om en dreng men det er han altså... han har bare en udstråling der siger spar 1000 så dejligt at se

Må jeg spørge hvilket kamera du har?? ( vil gerne selv have købt et ordentligt et til billeder af ormen )

kamerahuset er egentlig ikke det vigtigste (selvom jeg drømmer om et Canon Mark III) haah.. nå men jeg ahr bare et canon 550D, de ikke ret dyre mere..

har så et sigma 18-250mm objektiv, som står til en 4500krnu tror jeg

derudover har jeg et canon 50mm 1,4 objektiv som står til 3000kr ca

og så gør dig selv den tjeneste at lær at betjene det manuelt istedet for auto indstillingen

Anmeld

7. maj 2012

Krussedulle

Kamulla skriver:

hehe han ved hvordan man charmer ihvertfald.. folk og mine lærer ELSKER når jeg har ham med i skole.. normalt skal man jo ikke tage sine børn med i skole, men her er der ingen problemer..

min psykologi lærer som HADER børn.. eller bare ikke syntes om dem sagde "uhh... og så er han endda sådan en sød en af slagsen.. som kan charme og spille med øjnene" haha.. og så var han solgt til stanglakrids da han fandt snegle til ham i pausen.. haha

hehe det er da bare alletiders!

Men han ER virkerlig også bare en cutiepie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.