Tasken til hospitalet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Francisca

Ja denne tråd har sikkert været oppe 100 gange

Men nu kommer den altså lige en gang mere hehe

Hvornår pakkede i tasken til hospitalet og hvad pakkede i ?

Jeg er idag 34+3 og begyndt at tænke på den taske vi jo skal have med.

Håber der nogle som kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mettefpigen

Jeg havde meget med, men må indrømme at jeg ikk fik brugt ret meget af det....

Det jeg brugte på hospitalet var: Tandbørste, tandpasta, børste, et sæt tøj, kamera... Ikk en fis andet... Var TOTAL kvæstet efter fødslen, så kunne ikk rigtig noget.... Og KUNNE SLET ikk ligge Lukas fra mig, da han bare skreg....

Anmeld

7. maj 2012

Mettefpigen

Og hov begyndte at pakke i starten af 30 ugerne, og var ikk engang færdig da jeg fik veer i 38+0...

Anmeld

7. maj 2012

Francisca

Mettefpigen skriver:

Og hov begyndte at pakke i starten af 30 ugerne, og var ikk engang færdig da jeg fik veer i 38+0...

hehe så kan jeg godt begynde så småt at pakke vidst

nej kunne godt forstille sig man ikke for brugt så meget alligevel

Anmeld

7. maj 2012

Mettefpigen

Francisca skriver:

Der er nogle der får brugt en masse+ blade og sådan.... Men det gjorde jeg slet ikk.. og vi var derude fra fredag nat til mandag eftermiddag....

Anmeld

7. maj 2012

Mettefpigen

Francisca skriver:

Nåå jaa vandrejournal (selvom jeg ikk fik brug for den) og sutsko (vi måtte ikk gå barfodet på gulvet)

Anmeld

7. maj 2012

Ma-lu

Francisca skriver:

Ja denne tråd har sikkert været oppe 100 gange

Men nu kommer den altså lige en gang mere hehe

Hvornår pakkede i tasken til hospitalet og hvad pakkede i ?

Jeg er idag 34+3 og begyndt at tænke på den taske vi jo skal have med.

Håber der nogle som kan hjælpe

Åhhj jeg har samme problem :.. 

Jeg er 37+2 og har stadig ikke pakket.. Måske sku jeg komme igang  

Meen hvad??! 

Jeg læser lige 'over skulderen' på dig

Anmeld

7. maj 2012

Mettefpigen

Ma-lu skriver:

Åhhj jeg har samme problem :.. 

Jeg er 37+2 og har stadig ikke pakket.. Måske sku jeg komme igang  

Meen hvad??! 

Jeg læser lige 'over skulderen' på dig

Det er jo meget forskelligt hvad man får brugt, og jeg havde pakket den store taske efter lister og diverse men fik ikk brugt noget af det... Jeg fødte få timer efter jeg kom derud.. Lå på en stue uden bad, (det lå ude i gangen) men kunne dårligt nok gå efter syningen, så bad fik jeg ikk.. Blødte meget så de kæmpe bind de har på sygehuset var guld værd (så bind behøvede jeg heller ikk med) Lukas sov næsten aldrig, og mælken mættede ikk så blade og bøger skulle jeg heller ikk have med.. Make up tænkte jeg slet ikk på så det behøvede jeg heller ikk.... (ville bare gerne have søvn)

Anmeld

7. maj 2012

Ma-lu

Mettefpigen skriver:

Det er jo meget forskelligt hvad man får brugt, og jeg havde pakket den store taske efter lister og diverse men fik ikk brugt noget af det... Jeg fødte få timer efter jeg kom derud.. Lå på en stue uden bad, (det lå ude i gangen) men kunne dårligt nok gå efter syningen, så bad fik jeg ikk.. Blødte meget så de kæmpe bind de har på sygehuset var guld værd (så bind behøvede jeg heller ikk med) Lukas sov næsten aldrig, og mælken mættede ikk så blade og bøger skulle jeg heller ikk have med.. Make up tænkte jeg slet ikk på så det behøvede jeg heller ikk.... (ville bare gerne have søvn)

Tak  

Jeg tror også bare jeg tager de mest nødvendsige ting som tandbørste osv .. Lidt tøj til bebs og mig.. 

Vi har en time hver vej til hospitalet, og ellers tager min kæreste eller mit nok også frem og tilbage og kan ha tingene med.. Vi har hund så hjem skal de alligevel

Anmeld

7. maj 2012

Mettefpigen

Ma-lu skriver:

Tak  

Jeg tror også bare jeg tager de mest nødvendsige ting som tandbørste osv .. Lidt tøj til bebs og mig.. 

Vi har en time hver vej til hospitalet, og ellers tager min kæreste eller mit nok også frem og tilbage og kan ha tingene med.. Vi har hund så hjem skal de alligevel

Jaa det synes jeg også  Fylder sku meget alt det på "listen" hvis man skal følge den... haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.