Årh altså hjælp mig.. Søger folk med erfaringer indenfor bækkenløsning?
(Sorry, det er lidt langt).
Jeg har nu i to uger haft utrolige næsten ulidelige smerter, jeg kan ikke sidde, jeg kan ikke ligge, det spænder i ben, baller og lår, hvis jeg bare skal gå på toilet, så tager det nærmest 10 min at komme der ud, mine ben ryster og jeg går som en gammel dame, som rent ud sagt er ved at knække.. Jeg har problemer med mine hofter i forvejen da de er skæve og jeg har nu ringet til lægen, som har henvist mig til fys på tirsdag, problemet er bare at jeg pt går på uddannelse hvilket ikke er særlig krævende men efter en dag så er jeg helt smadret i kroppen og ja selv dagen der oppe kan virke lang når jeg har ekstra ondt, der er idræt på min skole som man SKAL deltage i, hvilket jeg ikke har gjort endnu ud af de 6 gange der har været det, så jeg bliver nok alligevel bedt om at tage det hele om, men jeg kan jo ikk være med, når det gør så skide ondt altså!
Det føles virkelig som om mine knogler skraber på hinanden og slås om at være til stede, så bare det at rejse mig eller sætte mig skal gøres i etaper, og i sengen når jeg skal vende mig, så føles det som at få en kniv stukket i hofterne og det at dreje mig skal også gøres meget langsomt og i etaper.
Men spørgsmålet er bare, kan jeg selv bede om at blive sygemeldt da jeg har det af lort, eller vil de bare sige jeg nok skal klare den?
Del jeres erfaringer med mig, både om BL og om sygemelding..
Anmeld