Gult tis - gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.445 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Kan det passe, at ens tis bliver mere gult når man er gravid?

Jeg ved jeg har en mulighed for at være blevet gravid denne måned (det er sidst i cyklussen, så resultatet viser sig snart), og mit tis er rigtig gult lige nu.

Det skal lige siges, at jeg drikker rigtig meget, så det kan ikke være fordi jeg får for lidt vand...

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

sarahjylland

Ej tis er kun rigtig gult hvis man ikke får nok væske ikke fordi man er gravid

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

sarahjylland skriver:

Ej tis er kun rigtig gult hvis man ikke får nok væske ikke fordi man er gravid

Det havde jeg bare hørt noget om..

Anmeld

7. maj 2012

JH12

Mit er mere gult end normalt, men det er først efter jeg er startet på gravid vitaminer, jern piller og sådan..

Anmeld

7. maj 2012

banana3

Anonym skriver:

Hej.

Jeg ved jeg har en mulighed for at være blevet gravid denne måned (det er sidst i cyklussen, så resultatet viser sig snart), og mit tis er rigtig gult lige nu.

Det skal lige siges, at jeg drikker rigtig meget, så det kan ikke være fordi jeg får for lidt vand...

Anyone?

jeg har ikke selv været gravid endnu, men læste mig lige frem til (via google) at der er den del gravide der undre sog over gult urin, selvom ma indtager en masse væske, så jo, noget tyder på der sker ændring i urinen 

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

jeg har ikke selv været gravid endnu, men læste mig lige frem til (via google) at der er den del gravide der undre sog over gult urin, selvom ma indtager en masse væske, så jo, noget tyder på der sker ændring i urinen 

Tak for det Ja jeg mente det nok! Jeg har nemlig hørt det samme.. Så ville bare lige høre, om der jo er nogen herinde der havde oplevet det

Anmeld

7. maj 2012

sarahjylland

Jeg har bare taget det ud fra hvad jordemor sagde. Det er ikkeen normal ting at tisset blir mere gult.

Anmeld

7. maj 2012

MorDk

Urinen kan godt ændre sig... men jeg ved ikke hvordan og hvorledes...

Jeg har lugtet anderledes... også denne gang ... og det gav mig fornemmelsen af at der var noget i gærde...

Anmeld

7. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Hej.

Anyone?

Det kan lugte meget pga hormonerne men ikke mere gult det tror jeg ikke på.

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

MIn urin har også fået en mørkere farve hver gang, og eftersom jeg også var konstant tørstig, var det altså heller ikke pga. mangel på væske

Så det kan være meget normalt for nogen Jeg havde f.eks. ikke kvalme når jeg var sulten, og det var ifølge lægen ikke normalt, hun ville så frygtelig gerne have mig til at småspise konstant, men det skulle jeg i hvert fald ikke nyde noget af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.