Meget udflåd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg står og venter på bussen og pludselig mærker jeg en kæmpeklump og det kunne ikke undgås så jeg stod til side og mærkede pg d var udflåd, er det normalt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

dkeskimoen

Hvor langt er du henne i din graviditet

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg står og venter på bussen og pludselig mærker jeg en kæmpeklump og det kunne ikke undgås så jeg stod til side og mærkede pg d var udflåd, er det normalt ? 

hvor langt er du henne ??

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

dkeskimoen skriver:

Hvor langt er du henne i din graviditet

17+1

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

hvor langt er du henne ??

17+1

Anmeld

8. maj 2012

Masig

Sådan har jeg haft det siden dag 1.... Jeg har haft kæmpe meget udflåd hele graviditeten igennem...

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Sådan har jeg haft det siden dag 1.... Jeg har haft kæmpe meget udflåd hele graviditeten igennem...

Okay, jeg sys det var ubehageligt da der røg en kæmpeklump ud troede det var noget andet men det var udflåd.

Anmeld

8. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Okay, jeg sys det var ubehageligt da der røg en kæmpeklump ud troede det var noget andet men det var udflåd.

Det er det også, man føler nærmest man enten tisser i bukserne eller får sin mens... Jeg går altid med trusseindlæg af samme årsag, for gider ikke våde trusser hele tiden

Men det er vist helt normalt at have øget udflåd i graviditeten...

Anmeld

16. maj 2012

dkeskimoen

Nu du ikke så langt henne i din graviditet. Lød meget som en slimprop, men så langt er du slet ikke endnu :-) 
Held og lykke.  

Anmeld

16. maj 2012

MorDk

Jeg har hørt man godt kan "miste" slimproppen rimlig tidligt... men at den gendanner sig selv. Jeg oplevede det samme... og det var en "snot-lign." klat som mindede om den slimprop der gik da jeg var gravid med min søn...

Jeg har også øget udflåd... og det er ret normalt. OBS det ikke lugter eller ligner hytteost! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.