Hæmorider allerede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

hejsa, jeg vælger at skrive som anonym da jeg syndes det er et ret pinligt emne..

skal nok skåne jer for billeder..

jeg er i 17+ uge..

da jeg sad i badet lørdag lagde jeg mærke til da jeg vaskede, at der sidder en lille "dims" og nærmest stikker ud ved mit numse-hul..

hentede et spejl så jeg bedere ku se.. og ja rigtigt nok der sidder sådan en lille lyseråd spids af en slaks over oppe uden for hullet..

min eneste forklaring ville være en hæmoride.. med mindre i har andre erfaringer ? ?

og evt er det en hæmoride, hvad gør jeg så ved det for at tage det i opløbet ? det hjælper ikke ligefrem på selvtilliden med den tykke mave der kommer, men nu os en hæmoride  

please hjælp!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hejsa, jeg vælger at skrive som anonym da jeg syndes det er et ret pinligt emne..

jeg er i 17+ uge..

da jeg sad i badet lørdag lagde jeg mærke til da jeg vaskede, at der sidder en lille "dims" og nærmest stikker ud ved mit numse-hul..

hentede et spejl så jeg bedere ku se.. og ja rigtigt nok der sidder sådan en lille lyseråd spids af en slaks over oppe uden for hullet..

min eneste forklaring ville være en hæmoride.. med mindre i har andre erfaringer ? ?

og evt er det en hæmoride, hvad gør jeg så ved det for at tage det i opløbet ? det hjælper ikke ligefrem på selvtilliden med den tykke mave der kommer, men nu os en hæmoride  

please hjælp!!!!

please hjælp!!!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

7. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

jeg er i 17+ uge..

please hjælp!!!!

Jeg har også prøvet hæmorider i en tidligere graviditet og det er normalt, med det pres der ligger. Gå til lægen og snak med ham. Nogle får noget salve andre stopper den bare på plads og andre igen, kan nøjes med knibeøvelser

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg har også prøvet hæmorider i en tidligere graviditet og det er normalt, med det pres der ligger. Gå til lægen og snak med ham. Nogle får noget salve andre stopper den bare på plads og andre igen, kan nøjes med knibeøvelser

tak for dit svar, men skal jeg så ikke op og vise hende numsen og alt muligt

det er virkelig et meget pinligt emne for mig  kan dårligt sige numse-hul

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

jeg er i 17+ uge..

please hjælp!!!!

Fik det selv herre tidligt, sukkkk -.-''
Der er ikk så meget andet at gøre end at gå til lægen, få en cream også må du bare krydse fingre for den forsvinder..
Men gør den nok først når du har født desværre :/

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

tak for dit svar, men skal jeg så ikke op og vise hende numsen og alt muligt

det er virkelig et meget pinligt emne for mig  kan dårligt sige numse-hul

Havde det på samme måde.....
Sagde det over telefonen at jeg altså synes det var rigtig flovt.. Han sagde at de er jo vant til den slags og det skulle jeg slet ikk være overhoved!
Det hjalp altså lidt på det.. Men altså, bar få det overstået, det sådan set ganske normalt under graviditet, bortset fra det måske kom lidt tidligere... Men ikk alle er lige heldige æv bæv!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Havde det på samme måde.....
Sagde det over telefonen at jeg altså synes det var rigtig flovt.. Han sagde at de er jo vant til den slags og det skulle jeg slet ikk være overhoved!
Det hjalp altså lidt på det.. Men altså, bar få det overstået, det sådan set ganske normalt under graviditet, bortset fra det måske kom lidt tidligere... Men ikk alle er lige heldige æv bæv!

hmm ja.. må jo nok bare bide det i mig  og så få kontaktet lægen.. det sku helst ikke blive til en rigtig voldsom og stor hæmoride som min lilebror havde en gang  

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

hmm ja.. må jo nok bare bide det i mig  og så få kontaktet lægen.. det sku helst ikke blive til en rigtig voldsom og stor hæmoride som min lilebror havde en gang  

Og det blir det hvis man ikk gør noget ved det måtte ogs bare tvinge mig selv til at få ringet og taget derhen til sidst... Det blev famne ogs for klamt altså!

(Men kan fortælle dig at min er så godt som væk, ikke helt! men næsten, den forsvinder forhåbentlig lige så snart jeg har født )

...... Tænk jeg bare skriver det her uden at være anonym

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Og det blir det hvis man ikk gør noget ved det måtte ogs bare tvinge mig selv til at få ringet og taget derhen til sidst... Det blev famne ogs for klamt altså!

(Men kan fortælle dig at min er så godt som væk, ikke helt! men næsten, den forsvinder forhåbentlig lige så snart jeg har født )

...... Tænk jeg bare skriver det her uden at være anonym

kan jeg hvis jeg går til lægen nu så komme helt af med den os selv om jeg bliver MEGET større ? eller hvad vil du tro

jeg syndes det er fedt gjordt af dig du står frem på den måde og hjælper mig  masser af  til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.