kreative ting:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Team Putte

M&R skriver:

Tænkte at jeg ville lave et opslag med kreative ting så vi kunne give hinanden gode ideer:-):-) så smid endelig billeder ind:-)

starter med min kravlegårds tæppe:-)

Jeg har lige syet sengerand og madrasbeskytter til sengen i stuen som kommer til at fungere som kravlegård

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

M&R

Team Putte skriver:

Jeg har lige syet sengerand og madrasbeskytter til sengen i stuen som kommer til at fungere som kravlegård

Det er bare så super fint:-):-) det er jeg os igang med men er lige fået i stå:-)

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

M&R skriver:

Det er bare så super fint:-):-) det er jeg os igang med men er lige fået i stå:-)

Løb oz tør for gul tråd da jeg lige var så godt i gang.. Det er bare SÅ typisk!

Men kæresten tog en ny rulle med hjem efter job, ellers var jeg nok oz gået i stå

Anmeld

31. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Så blev min fantastiske faster færdig med barselsgaven til bebs Uhh bliver lækkert at få dem hjem til tremmesengen næste lørdag til housewarmingen  

Sengerandene er i to stykker og i tyk madras.

Den er virkelig cool

Anmeld

31. maj 2012

M&R

Team Putte skriver:

Løb oz tør for gul tråd da jeg lige var så godt i gang.. Det er bare SÅ typisk!

Men kæresten tog en ny rulle med hjem efter job, ellers var jeg nok oz gået i stå

He he hurra for mænd:-):-)

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

M&R skriver:

He he hurra for mænd:-):-)

Jah

Anmeld

6. juli 2012

Vicki G

her er lidt fra min datters første babyværelse, puder, puslehynde, billeder, kurve, uro, himmel, dyner,  osv har jeg selv lavet. vægmalerierne har jeg lavet for en svømmehal, som min datter er vild med, så må nok hellere male hendes værelse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2012

Vicki G

eliasogmor skriver:

jeg har også lidt... har dog ikke selv syet det, da jeg ikke har en sy maskine... men jeg ønsker mig en.... har selv lavet kasserne dig.. men inspiration til jer....nu tænker jeg næste projekt skal være en legetæppe, med en taske til at tage med, i samme stof som sengetøjet... og så er jeg jo i gang med det legestativ jeg har renoveret.. men hende jeg skulle have til at lave tilbehøret havde sendt det.. men jeg modtog aldrig.. hun lovede så at lave noget nyt det var  i påsken  så ved ikke om  jeg nogensinde får det jeg har betalt for....

1 billede. Barnevognspude.

2 billede. pose til sutter og lign

3 billede. sengetøj

4 billede. salvesmækker plus suttesnore

5.billede kasser med tapet.

rigtigt flot.

hvordan har du lavet barnevognpuden..? kunne godt tænke mig at lave en, hvis du vil dele dine kreative evner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.