Babytrilleren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

LotusCPH

Her er et lille billede af vores MAC3 Chili Jogger :0) Med barnevognsdelen på Super handy og smart i en fart + 2 køresposer til klapvognsdelen ( på billedet )

Som extra har vi en kørepose til vores Emmaljunga klapvogn.
Meget rart med en smart en til shoppeture og en klapvogn til her på landet hvor vi bor  

Har selv lavet suttekæden (billigere) og sjovere og barnevognskæden har jeg fået en ung pige til at hækle for mig med ugler

Pusletasken (Hopop) er købt som ny ellers er alt andet købt brugt samt Odder barnevognsselen. 

Nu er kareten ved at være klar - så mangler vi bare baby

p.s: Kan se billederne ikke kan vendes - så I må dreje skærmen, hovedet, stolen eller bordet om I vil :0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Her er et lille billede af vores MAC3 Chili Jogger :0) Med barnevognsdelen på Super handy og smart i en fart + 2 køresposer til klapvognsdelen ( på billedet )

Meget rart med en smart en til shoppeture og en klapvogn til her på landet hvor vi bor  

Har selv lavet suttekæden (billigere) og sjovere og barnevognskæden har jeg fået en ung pige til at hækle for mig med ugler

Pusletasken (Hopop) er købt som ny ellers er alt andet købt brugt samt Odder barnevognsselen. 

p.s: Kan se billederne ikke kan vendes - så I må dreje skærmen, hovedet, stolen eller bordet om I vil :0)

Den er fiiin

Rart med lidt forskelligt alt efter hvad man skal

Anmeld

7. maj 2012

M&R

hvor hyggeligt
elsker din ugle snor.... er selv i gang med en men er lidt i tvivl om den når at blive færdig for er også ved at lave en uro

Anmeld

7. maj 2012

LotusCPH

Præcis og med de landeveje vi har ser - så klarer MAC nok ik turene så fint som emmal Du skal vel også øve vinkene fra din karet nu du også har tronen? :0)

Anmeld

7. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

hvor hyggeligt
elsker din ugle snor.... er selv i gang med en men er lidt i tvivl om den når at blive færdig for er også ved at lave en uro

uhhha laver du uro også Altså tager hatten af for du gider lave dem selv Har jeg ikke tålmodighed til at sætte mig ind i - nææh så er det nemmere at få andre til det  

Men glæder mig til at se dine ugler  - og self. når du at bli færdig - og ellers tror jeg nok baby er ret ligeglad de første dage og om end så uger

Anmeld

7. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

uhhha laver du uro også Altså tager hatten af for du gider lave dem selv Har jeg ikke tålmodighed til at sætte mig ind i - nææh så er det nemmere at få andre til det  

Men glæder mig til at se dine ugler  - og self. når du at bli færdig - og ellers tror jeg nok baby er ret ligeglad de første dage og om end så uger

ja noget skulle jeg jo bruge syge meldingen til he he
tror os hun er lige glad, men det ser nu altså ret så hyggeligt ud
ligger lige et billed ind af en af de dyr jeg har lavet

men puha de tager lidt lang tid at lave
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2012

LotusCPH

Ej hvor nuser Altså hvis du har overskudet så ku du lave lillemandens uro *G*

Ej super skønt du selv laver dem Altså syede da også alle suttekæderne så der er en til hver lejlighed - men om det er skønsyning - det tror jeg nu ik Men praktiske og billige ja tak Og det ka vi li *G*
men godt jeg ik har zoomet ind på suttekæden så  

Anmeld

7. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ej hvor nuser Altså hvis du har overskudet så ku du lave lillemandens uro *G*

Ej super skønt du selv laver dem Altså syede da også alle suttekæderne så der er en til hver lejlighed - men om det er skønsyning - det tror jeg nu ik Men praktiske og billige ja tak Og det ka vi li *G*
men godt jeg ik har zoomet ind på suttekæden så  

he he ja nemlig... sys det er fedt selv at lave det... bagefter, når det er færdig.. er også i gang med et kravlegårds tæppe og sengerand... så har lidt travlt
så måske du ikke skal forvente den uro det næste laaaange stykke tid... he he men ja ting tager tid... skal bare lige ta mig sammen og blive færdig

Anmeld

7. maj 2012

LotusCPH

Puuha det var meget du har gang i   Uhhh kravlegård - det har vi ik købt. Vi diskuterede lidt om nødvendigheden nu vi har tremmeseng - så det blev ved tremmesengen

Anmeld

7. maj 2012

LotusCPH skriver:

Hvor ser det godt ud! Jeg er helt forelsket i den hæklede uglesnor. 

Hold nu op, hvor er I dygtige og kreative allesammen - er jeg slet ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.