Er det ok at udvælge få til børnefødselsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Honningblomst

Så har min store dreng snart fødselsdag og igen i år vil han kun holde for nogle af dem fra hans klasse.
Sidste år var det også kun hans venner der var hjemme,....det var med overnatning og computer, ps2, ps3 og wii...i år bliver det med 6-7 computere så alle kan spille mod hinanden.
Rigtig drenge aften og nat...mad, spil og hygge, som nu drenge helst vil have det.
Men hvad mener I, er det ok at udvælge til en fødselsdag og hvordan gør I det?
Indtil og med han blev 10 år har vi haft hele klassen hjem...27 unger, men det gider han frståeligt nok ikke mere.
Knus Eva..som ikke forstår at min lille jepsen bliver 12 år snart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Pia.

Eva skriver:

Så har min store dreng snart fødselsdag og igen i år vil han kun holde for nogle af dem fra hans klasse.
Sidste år var det også kun hans venner der var hjemme,....det var med overnatning og computer, ps2, ps3 og wii...i år bliver det med 6-7 computere så alle kan spille mod hinanden.
Rigtig drenge aften og nat...mad, spil og hygge, som nu drenge helst vil have det.
Men hvad mener I, er det ok at udvælge til en fødselsdag og hvordan gør I det?
Indtil og med han blev 10 år har vi haft hele klassen hjem...27 unger, men det gider han frståeligt nok ikke mere.
Knus Eva..som ikke forstår at min lille jepsen bliver 12 år snart..

Jeg vil sige du kan gøre lige som du har lyst til... her stod den på bif tur og pizzaer på mundo og hjem og hygge med spil - for kun nogle få udvalgte - man sender bare invitationen i stedet for at aflevere den i klassen ....

jeg vil sige at så længe det kun er få der skal med så er det okay, men ikke okay at udlukke en enkelt eller to...

Knus Pia, som heller ikke kan forstå at Jeppe bliver 12 år... VIIILDT...

Anmeld

17. april 2009

Mathilde

Jeg synes det er helt iorden.... Så længe der ikke kun er en enkelt eller to der bliver valgt fra.
Det lyder da som en super hyggelig drengefødselsdag

Anmeld

17. april 2009

Anja

Jeg synes, at når de er små (under 11- 12 år) så bør man invitere alle eller drengene/pigerne fra klassen. Når man er 11 - 12 år så har man efterhånden nogle venner og det er ikke altid dem man går i klasse med, det kan jo også være nogen fra fodbold eller andet og så synes jeg det er helt i orden, at man kun inviterer dem man ønsker.

Anmeld

17. april 2009

Stumpen

Mathilde skriver:

Jeg synes det er helt iorden.... Så længe der ikke kun er en enkelt eller to der bliver valgt fra.
Det lyder da som en super hyggelig drengefødselsdag

Helt enig!

Anmeld

17. april 2009

Sara.

så længe der ikke sidder en enkelt eller 3 som så aldrig kommer til fødselsdage.... det kan være svært at komme med hvis man aldrig blir inviteret... men det må du jo vurdere hvordan det forholder sig i din drengs situ

Anmeld

17. april 2009

Sara.

hov den blev færdig før jeg var færdig...

men vurder det ud fra din drengs situation..

god fødselsdag

Anmeld

17. april 2009

Miamaja

Anja skriver:

Jeg synes, at når de er små (under 11- 12 år) så bør man invitere alle eller drengene/pigerne fra klassen. Når man er 11 - 12 år så har man efterhånden nogle venner og det er ikke altid dem man går i klasse med, det kan jo også være nogen fra fodbold eller andet og så synes jeg det er helt i orden, at man kun inviterer dem man ønsker.

enig - tillykke med den store dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.