Måske gravid igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

hej tøser

jeg er begyndt at få symptomer som kvalme, brystspændinger, overdreven træthed og mens lignende smerter...

det er nu 6 uger siden jeg havde min sidste mens, men jeg tog en graviditetstest for 2 uger siden da min mens udeblev, og den var negativ... 

hvad er chancen for alligevel at være gravid selvom testen var negativ? er der nogen af jer som har prøvet det? skal jeg tage endnu en test nu ? 

vi har ikke prøvet at blive gravide, da vi fik vores første barn i februar... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

anyone???

Anmeld

7. maj 2012

frkanonym

Anonym skriver:

hej tøser

jeg er begyndt at få symptomer som kvalme, brystspændinger, overdreven træthed og mens lignende smerter...

det er nu 6 uger siden jeg havde min sidste mens, men jeg tog en graviditetstest for 2 uger siden da min mens udeblev, og den var negativ... 

hvad er chancen for alligevel at være gravid selvom testen var negativ? er der nogen af jer som har prøvet det? skal jeg tage endnu en test nu ? 

vi har ikke prøvet at blive gravide, da vi fik vores første barn i februar... 

du kan godt være gravid igen, ja. nogen danner hcg langsomt - og kan derfor først teste positivt sent. jeg har en veninde, som først kunne teste positivt i uge 9+ ..
men hvis du går og tænker over, du er gravid, kan det også sagtens være dine tanker der spiller et puds.

hvis jeg var dig, ville jeg prøve at teste igen - med morgenurin. hvis den stadigvæk er negativ, ville jeg tage et smut forbi lægen og få taget en blodprøve.

Anmeld

7. maj 2012

tinasandager.dk

Kære anonym,

Faldt lige over dit spørgsmål.

Du kan sagtens være gravid, selvom testen var negativ for 14 dage siden. Du har ihvertfald symptomerne på at være gravid - og hvis du stadig ammer så kan det være svært at følge med i ægløsninger og normale mens. perioder.

Jeg vil klart anbefale dig at få købt en grav. test og få vished for hvad "der foregår".

de kærligste hilsner,

Tina Sandager

Fertilitetssygeplejereske og terapeut.

Baby.dk

Anmeld

7. maj 2012

Camel

I min 2. graviditet var min test også negativ lige da mens udeblev - testede dog svagt positiv efter et par dage og klart positiv efter ca. 1 uge.

Jeg ville klart teste igen

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold da op du har godt nok også fået din mens hurtigt efter du har født så! Og for at svare på dine spørgsmål. Ja du ka sagtens være gravid igen, hvis i har haft ubeskyttet sex siden fødslen. Ville klart tage en test hurtigst muligt! Vh stind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.