puha sikke en omgang ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg fik sms-rådgivning af en  clairvoyance. Hvor jeg spurgte om hun kunne, mærke om jeg var gravid, og hvad køn barnet måtte være. Fik jeg tilbagemeldning:

at hun mærker nummer 2 er på vej, og det er en pige. Hun skriver så en hel roman om dette barn.. og jeg blir selvfølgelig glad, og tænker, at noget af det genkender jeg, eftersom hun snakker lidt om 'mig' også.. Men så stod der ingen steder hvor langt jeg var.. (al hemmelig) kendte jeg længden på min graviditet, og valgte lade som om jeg ik ante noget, hvor hun skød mig til at være 2-3 uger.. Måtte jeg føle mig en anelse skuffet, for jeg er snart 12 uger... Hun undskyldte, og sagde hun var på vej ud af døren, og ikke havde fået sat sig ned, så det første tal skød lige igennem hende. Hvor meget kan jeg hænge mig op på alt det? der er ialt, to udover denne her der har mærket pige over sms, og en over sms igår der fik det til en dreng.. men hun spurgte hvad min fornemmelse selv var, og sagde dreng, og det fik hun det også til.. sund og rask og jeg skulle ikke bekymre mig. Men jeg er total forvirret :s jeg er ikke rigtig blevet en dyt klogere på det jeg ønskede svar på? to siger pige, hvor den ene ikke var sikker.. og to andre siger modsatte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

chael

Øhm, er det ikke ligegyldigt??

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Øhm, er det ikke ligegyldigt??

Jo ;-) men ikke at jeg gerne vil vide det

Anmeld

7. maj 2012

Tanja1234

Personligt tror jeg ikke på en dyt af sådan noget...

Tror du skal glæde dig til MD-scanningen eller evt. betale for en kønsscanning hvis du ikke kan vente..

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Tanja1234 skriver:

Personligt tror jeg ikke på en dyt af sådan noget...

Tror du skal glæde dig til MD-scanningen eller evt. betale for en kønsscanning hvis du ikke kan vente..

tror jeg sørme du har ret i

Anmeld

7. maj 2012

AnonymMor

jeg tror altså ikke der er nogen af dem der har hold i det de siger personligt syntes  jeg det er ren og skær gætteleg sådan noget.. tror ikke en dyt på dem tror evt at du hellere skulle købe en kønsscanning så du kan få et næsten sikkert svar.. for det de siger er jo nærmest 50/50 cnance som der i forvejen er

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

jeg tror altså ikke der er nogen af dem der har hold i det de siger personligt syntes  jeg det er ren og skær gætteleg sådan noget.. tror ikke en dyt på dem tror evt at du hellere skulle købe en kønsscanning så du kan få et næsten sikkert svar.. for det de siger er jo nærmest 50/50 cnance som der i forvejen er

har os lige ringet og fået bestilt en tid til en kønsscanning.. jeg er ikke en dyt blevet klogere på alt det der andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.