Ja, jeg fik sms-rådgivning af en clairvoyance. Hvor jeg spurgte om hun kunne, mærke om jeg var gravid, og hvad køn barnet måtte være. Fik jeg tilbagemeldning:
at hun mærker nummer 2 er på vej, og det er en pige. Hun skriver så en hel roman om dette barn.. og jeg blir selvfølgelig glad, og tænker, at noget af det genkender jeg, eftersom hun snakker lidt om 'mig' også.. Men så stod der ingen steder hvor langt jeg var.. (al hemmelig) kendte jeg længden på min graviditet, og valgte lade som om jeg ik ante noget, hvor hun skød mig til at være 2-3 uger.. Måtte jeg føle mig en anelse skuffet, for jeg er snart 12 uger... Hun undskyldte, og sagde hun var på vej ud af døren, og ikke havde fået sat sig ned, så det første tal skød lige igennem hende. Hvor meget kan jeg hænge mig op på alt det? der er ialt, to udover denne her der har mærket pige over sms, og en over sms igår der fik det til en dreng.. men hun spurgte hvad min fornemmelse selv var, og sagde dreng, og det fik hun det også til.. sund og rask og jeg skulle ikke bekymre mig. Men jeg er total forvirret :s jeg er ikke rigtig blevet en dyt klogere på det jeg ønskede svar på? to siger pige, hvor den ene ikke var sikker.. og to andre siger modsatte!
Anmeld