Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Herhjemme er de et stort hit, og drengene har en dvd med dem. Den ser de rigtig tit og sidder og genfortæller til man bliver helt træt af demMeeeen - helt hvor meget de forstår ved jeg ikke. Kasper påstod ihvertfald hårdnakket at der blev snakket om en tis-ko-madras.............lidt til grin er han herhjemme i øjeblikket....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina2 skriver:Jeg ELSKER også bare "Tak for iaften", de er simpelthen for sjove.... Kan så godt li Ulla Henriksen... Ha ha!Tak for iaften og Klovn, det er simpelthen HAMMERGO' underholdning;-)
netdaddy skriver:Kendte slet ikke til dem inden jeg faldt over dette indlæg - og hold da op....de er da sjove....det er lige så tårerne triller....
sabina22 skriver:jeg sys det er såååååå skod. har virkelig prøvet og kæmpet for at se det sjove i det.. men nej... og "ellers dør baby".. tar det nok for personligt.. sys ihvertfal ikke det er ting man laver sjov med.. men det er bar min mening
Janep skriver:sådan har jeg det os sys slet ikk det er sjovt.hvad er det da for noget at sige? Men hver sin smag jo
sabina22 skriver:det var da dejligt! var ved at føle mig lidt ensom.. hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128