Første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Miss BananaHammock

Hej piger

Vil bare lige dele min glæde. Har været til første scanning idag og set et fint lille hjerteblink - og har fået tilbudt endnu en scanning om 3 uger. Så vi skal snart se vores mirakel igen! 

Min termin er fortsat d. 21/12 - 2012 (på min fødselsdag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Astrid P

Åhh, hvor dejligt... Stort tillykke!

Anmeld

9. maj 2012

Lisbeth1985

FANTASTISK

Anmeld

9. maj 2012

Jenie

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Vil bare lige dele min glæde. Har været til første scanning idag og set et fint lille hjerteblink - og har fået tilbudt endnu en scanning om 3 uger. Så vi skal snart se vores mirakel igen! 

Min termin er fortsat d. 21/12 - 2012 (på min fødselsdag)

hejsa,

er lidt nysgerrig, hvorfor er du blevet scannet så tidligt og så igen om 3 uger ?

Tillykke med spiren, jeg har også termin på min fødselsdag (12-12-12) vi kan da ikke få en bedre fødselsdagsgave

Anmeld

9. maj 2012

Miss BananaHammock

Jenie skriver:

hejsa,

er lidt nysgerrig, hvorfor er du blevet scannet så tidligt og så igen om 3 uger ?

Tillykke med spiren, jeg har også termin på min fødselsdag (12-12-12) vi kan da ikke få en bedre fødselsdagsgave

Fordi vi har været i fertilitetsbehandling. Så har man altid en tryghedsscanning for at så hjerteblink i uge 7 ca. Også har de på klinikken i brædstrup valgt også at tilbyde en scanning i uge 10/11 ca. til dem der gerne vil det.

Jeg tror det er fordi at de fleste af os der har været i behandling, har kæmpet i mange år for at blive gravide, også vil man give noget tryghed til de par der bliver gravide.

Anmeld

9. maj 2012

Jenie

Miss BananaHammock skriver:

Fordi vi har været i fertilitetsbehandling. Så har man altid en tryghedsscanning for at så hjerteblink i uge 7 ca. Også har de på klinikken i brædstrup valgt også at tilbyde en scanning i uge 10/11 ca. til dem der gerne vil det.

Jeg tror det er fordi at de fleste af os der har været i behandling, har kæmpet i mange år for at blive gravide, også vil man give noget tryghed til de par der bliver gravide.

Det er jo kun dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.