så fik jeg taget lidt billeder igen..... det går nogenlunde her.. jeg er ved at finde ud af hvad jeg kan klare og hvornår jeg skal stoppe....
Bachelor opgaven går sådan okay... er oppe på 21210 anslag, skal være min 50000, men det er ren teori endnu, skal have koplet en masse praksis på , så er fortrøstningsfuld.... vil rigtig gerne at jeg når over de 30 i denne uge....men nu må vi se skal til vejledning torsdag.. så må vi høre hvad han siger...
er begyndt at tænke mere og mere over fødslen... fordi jeg føler mig ret meget som førstegangsfødende på det punkt.... jeg er dog ret så sikker på at jeg ved hvordan man skal presse.. det var en af mine store spørgsmål til den første fødsel... men det kommer helt af sig selv....
mine spørgsmål, lyder nu på... hvornår skal JEG egentlig ringe til fødegangen??? fødte uden regelmæssige veer med Elias... hvad nu hvis vandet ikke går først, hvordan reagere min krop så??? skal jeg ringe efter en ambulance, hvis jeg er alene hjemme, kæresten arbejder som kurer, og kører i ikast, hvad nu hvis jeg kommer til at føde hjemme, SELV.
eller når jeg er alene med elias, hvad nu hvis mine bekymringer er helt ude i hampen og jeg går over tid. Men hvor stor sandsynlighed er der lige for det???? scanningjordmoderen satte mig frem??? skal jeg tage det for gode varer eller stole på min termin?? elias kom 2 uger før tid... det vil sige hvis jeg skal følge statistikken, så kommer han jo faktisk i starten af næste mdr.. det vil sige om 3-4 uger..... det er jo lige om lidt... men vigtigst af alt... hvad skal jeg regne med????? og det ved jeg jo inge kan svare mig på....
hvad med jer piger... er der nogle spørgsmål der trænger sig på???
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld