lige et spørsmål!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. april 2009

christinam

hey min ven og han nye kæreste prøver og få et barn!!!! de gjorde det føste gang i onsdags og nu tror de allerrede hun er gravid ! kan det lade sig gør=??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

louisepigen23

Ja det kan det for så vidt godt.... det går hurtigere for nogle som for andre... det er ikke sikkert de kan se det på en test endnu men symptomerne kan man i princippet godt allerede nu mærke...

Knus Louise

Anmeld

17. april 2009

christinam

louisepigen23 skriver:

Ja det kan det for så vidt godt.... det går hurtigere for nogle som for andre... det er ikke sikkert de kan se det på en test endnu men symptomerne kan man i princippet godt allerede nu mærke...

Knus Louise

okay for hun siger hun brækker sig og er træt sys det lyder mega tidlig

Anmeld

17. april 2009

monstar99

det synes jeg nu også...

Jeg blev selv gravid på første forsøg.

Men der gik da 14dage før jeg tog testen og næsten 1mdr. før jeg fik lidt morgenkvalme..

Tror det er psykisk...

Anmeld

17. april 2009

Mikkelmusen

Når du siger nye kæreste, hvad mener du så? Mener du de lige er begyndt at være sammen eller hvordan mener du?

Anmeld

17. april 2009

christinam

Mikkelmusen skriver:

Når du siger nye kæreste, hvad mener du så? Mener du de lige er begyndt at være sammen eller hvordan mener du?

ja sys det ulækkert

Anmeld

17. april 2009

MaleneG

Hvor gamle er de?

Anmeld

17. april 2009

christinam

MaleneG skriver:

Hvor gamle er de?

20 og 26 men han er alså ikk rigrig udvilet osv de mødt hianden i onasdags hvor de så bliv kærester og vil nu ha børnn!!!!

Anmeld

17. april 2009

Mikkelmusen

Ikke for at dømme eller noget, men kan det tænkes pigen er gravid i forvejen og prøver at tørre den af på ham? For kvalmen kommer ikke 2 dage efter sex. Hun kan jo også bare være syg.

Anmeld

17. april 2009

christinam

Mikkelmusen skriver:

Ikke for at dømme eller noget, men kan det tænkes pigen er gravid i forvejen og prøver at tørre den af på ham? For kvalmen kommer ikke 2 dage efter sex. Hun kan jo også bare være syg.

har jeg sagt til ham men han vil ikk høre!!! hun tager til lægen idag er bare så sur . fordi man får sgu ikk bare børn for og få det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.