Hlææææælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

AAS

jeg har her til morgen taget en test (den fra netto), som viste svagt positiv  men kunne dog lige se streg nr 2 i strækt arm testen  

så suede jeg i føtex for at købe en clear blue digital test og testede med samme morgen urin som den første test, men den viste IKKE GRAVID!! Hvaa!? hvordan skal jeg tolke det? er der andre der har prøvet det samme??? 

såå meget fingre for at den er mere positiv imorgen, men det er længe at vente !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Troldemommi

pøj pøj med testen imorgen :-)

Anmeld

7. maj 2012

VNB

Stacey skriver:

jeg har her til morgen taget en test (den fra netto), som viste svagt positiv  men kunne dog lige se streg nr 2 i strækt arm testen  

så suede jeg i føtex for at købe en clear blue digital test og testede med samme morgen urin som den første test, men den viste IKKE GRAVID!! Hvaa!? hvordan skal jeg tolke det? er der andre der har prøvet det samme??? 

såå meget fingre for at den er mere positiv imorgen, men det er længe at vente !!!!

strimmel teste er tit mere følsomme end digital testen  

så prøv at vente et par dage og så tag en ny. 

ønsker dig held og lykke 

Anmeld

7. maj 2012

Ma-lu

Stacey skriver:

Jeg har prøvet de test, dog fra rema1000 og den vidste svagt positivt, var så glad, kom til lægen, men der var ingen gevinst  

Men prøv om et par dage..

Jeg krydser alt der kan krydses for den er der Xxx

Anmeld

7. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

prøv test med en valmed

Anmeld

7. maj 2012

AAS

moooor-til-snart-2 skriver:

prøv test med en valmed

Hva er det?

Anmeld

7. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Stacey skriver:

Hva er det?

en test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2012

AAS

en test

det er også den jeg bruger

Anmeld

7. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

en test

jeg tror at du er gravid, ellers ville der ik forekomme en streg

Anmeld

7. maj 2012

smlmea

Desværre er valmed rigtig gode til at lave skyggestreger,eller direkte positive test,uden man er gravid.

Der er kun ganske få forklaringer på årsagen,den ene kan være at valmed måler fra 20 af,hvor CB måler fra 50.

Den anden kan være,at din valmed test desværre ikke er rigtig positiv,og du der med ikke er gravid.

Har du et billede af testen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.