Gave til kommende far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Stinmaj

Hvem har gode ideer? 

Min kæreste og vordende far har fødselsdag i overmorgen, hvad skal han have???

Jeg tænkte på en bog for en kommende far, da vi bliver forældre til november. Nogen gode forslag til en god Far-bog?

Andre ideer er også kærkomne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

GønskE

Var det min kæreste og det var det første barn, så ville jeg måske give ham noget i kunne opleve/gøre sammen, nu i skal være forældre og ikke får lige så meget tid til det måske? :-) min kæreste ville bladre igennem bogen og måske kigge billeder, han ville i hvert fald ikke sætte sig og læse den fra start til slut - måske noget der virkelig var relevant - ny baby og vennerne eller sådan :-)

Anmeld

7. maj 2012

Chevro

Altså medmindre han er sådan en der sætter sig til at læse, ville jeg ikke købe sådan en bog

Min kæreste fik en bog i fødselsdagsgave af hans mor, forleden dag. Den hedder far - på færde (: Men er ikke så sikker på den bliver læst.

Ville helt klart også vælge at tage ud og opleve noget sammen, spise en god middag et lækkert sted eller lign. :-) Når du ikke er længere henne er der jo rig mulighed for at lave alting

/ chevro

Anmeld

7. maj 2012

Stinmaj

Tak piger. I har så ret i det med den bog...

Faktisk ville jeg give ham en billet til en tur i cabareten i Montmatre i Paris og se Moulin Rouge. Vi aftalte for år tilbage, at det SKULLE vi en dag. Og Paris er så romantisk. MEN, det indebærer at han selv skal betale turen jo. Er det ikke en lige lovlig fræk gave? Jeg har ikke 5700 kr, kun omkring de 700, så han kan kun få billetten til stykket, og betale fly+hotel selv. Jeg synes selv det er en god gave, men folk omkring mig er uenige... Vi er studerende (læs: fattige).

Hvad nu hvis det viste sig til efteråret, september fx, at der ikke var råd, så var der bare ingen gave til Mulle - øv for ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.