hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

henh01

Jeg kan ikke beslutte mig for hvad træningen skal bestå af i dag.

Skal jeg

1: tage i træningscenter og løbe på løbebånd efter mit løbeprogram (er svær at motivere i et træningscenter) Ville cykle frem og tilbage

2: løbe den tur i det fri

3: træne 1 times vive i træningscentret (synes det er en smule kedeligt)

What to do???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

come2

henh01 skriver:

Skal jeg

1: tage i træningscenter og løbe på løbebånd efter mit løbeprogram (er svær at motivere i et træningscenter) Ville cykle frem og tilbage

What to do???

Jeg ville vælge en tur i naturen

Gerne med en masse bakker, så det er ekstra hårdt

Anmeld

7. maj 2012

henh01

come2 skriver:

Jeg ville vælge en tur i naturen

Gerne med en masse bakker, så det er ekstra hårdt

Jeg tror det bliver en vej uden bakker. Er helt ny i det løbe noget, så skal lige i form inden jeg udfordre for meget - særligt med tanke på en skade jeg har i mit knæ Men jeg blev også enig med mig selv om at det var turen i det fri der vilel være smartes nu er det bare om man kan tage sig sammen til at komme af sted.

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

henh01 skriver:

Skal jeg

What to do???

Hvor længe ville nr. 1 vare? hvis 1-2 timer, ville snuppe den.. Ellers ud i det fri, nr.2

Anmeld

7. maj 2012

henh01

Sophie.Hammershøy skriver:

Hvor længe ville nr. 1 vare? hvis 1-2 timer, ville snuppe den.. Ellers ud i det fri, nr.2

Løbe programmet er lige langt så det er vel ca 30 min, men så ville der være cykelturen frem og tilbage oveni hatten hvis jeg tog nr 1.

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

henh01 skriver:

Løbe programmet er lige langt så det er vel ca 30 min, men så ville der være cykelturen frem og tilbage oveni hatten hvis jeg tog nr 1.

Jeg ville nok vælge nr.1.. Synes personligt træningscenter er bedre end det fri.. Fordi det er så fandens hårdt at løbe udenfor kan man komme til nemt at give op, så hellere klø på indendørs og måske evt. blive mere motiveret af de andre som ogs hopper rundt derinde plus ens vejrtrækning fungere bare bedre indenfor og derfor kan man træne længere = bedre resultat

Anmeld

7. maj 2012

henh01

Jeg ville nok vælge nr.1.. Synes personligt træningscenter er bedre end det fri.. Fordi det er så fandens hårdt at løbe udenfor kan man komme til nemt at give op, så hellere klø på indendørs og måske evt. blive mere motiveret af de andre som ogs hopper rundt derinde plus ens vejrtrækning fungere bare bedre indenfor og derfor kan man træne længere = bedre resultat

jeg giver nemmere op i et træningscenter, men det med vejrtrækningen har du helt ret i.

Jeg har lige løbet i det fri 30 min og nåede i dag 3,6 km. Jeg har et løbeprogram jeg følger hvor man løber 1 min og går 1½ og det gør man 8 gange og så er der ydermere 5 min opvarmning hvor man går og 5 min cool down hvor man også går. Jeg er meget tilfreds med resultatet - sidst jeg løb rundede jeg kun lige de 3 km på 24 min dog kun. Næste gang skal jeg over de 4 km og så er jeg ved at være klar til DHL

Anmeld

7. maj 2012

Frøken J.

henh01 skriver:

Skal jeg

What to do???

Helt sikkert 2, når du ikke er meget for centeret

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

henh01 skriver:

jeg giver nemmere op i et træningscenter, men det med vejrtrækningen har du helt ret i.

Jeg har lige løbet i det fri 30 min og nåede i dag 3,6 km. Jeg har et løbeprogram jeg følger hvor man løber 1 min og går 1½ og det gør man 8 gange og så er der ydermere 5 min opvarmning hvor man går og 5 min cool down hvor man også går. Jeg er meget tilfreds med resultatet - sidst jeg løb rundede jeg kun lige de 3 km på 24 min dog kun. Næste gang skal jeg over de 4 km og så er jeg ved at være klar til DHL

Lyder godt nok lækkert! Skide godt!

Nøj hvor jeg dog glæder mig til at komme igang igen, kan ikk gå mere 100 meter nu uden at få plukveer, det famne ikk sjovt længere nu!

Anmeld

7. maj 2012

henh01

Lyder godt nok lækkert! Skide godt!

Nøj hvor jeg dog glæder mig til at komme igang igen, kan ikk gå mere 100 meter nu uden at få plukveer, det famne ikk sjovt længere nu!

Nej det er det godt nok ikke. Men tænk på alle de dejlige barnevognsture du kommer til at gå snart Og så lige op til sommeren, det er da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.