Pakkeliste til kør-selv--ferie... God Råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.541 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

www.baby.NU ;)

Godmorgen i dejlige piger.

Vi står og skal på kør selv ferie i slutningen af juni med vores dejlige søn på næsten 6 måneder.

Jeg tænker derfor der å være nogen af jer der har en masse gode råd til hvad jeg/vi skal huske at have med. Alle råd modtages med -hånd...

Til info skal vi til Gardasøen i et mobilehome...  Weeeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

princessmalou

www.baby.NU ;) skriver:

Godmorgen i dejlige piger.

Vi står og skal på kør selv ferie i slutningen af juni med vores dejlige søn på næsten 6 måneder.

Jeg tænker derfor der å være nogen af jer der har en masse gode råd til hvad jeg/vi skal huske at have med. Alle råd modtages med -hånd...

Til info skal vi til Gardasøen i et mobilehome...  Weeeeee

hvad skal i give for dette vis jeg må spørge? eller hvor har i fundet det. og hvor længe skal i være der? vi leder nemlig osse efter noget 

Anmeld

7. maj 2012

Maja_4000

Noget han kan sove i og noget legetøj Bleer , mad osv. kan I jo sagtens købe dernede

Anmeld

7. maj 2012

www.baby.NU ;)

princessmalou skriver:

hvad skal i give for dette vis jeg må spørge? eller hvor har i fundet det. og hvor længe skal i være der? vi leder nemlig osse efter noget 

Vi har været meet heldige at kende nogen der kender nogen der stod med en rejse de ikke skulle bruge alligevel. ( Skilsmisse ) Så vi skal 12 dage til Camping delgarda i luxus mobilhome til med vennepris Vil helst ikke udstille prisen hvis der nu er nogen der kender dem

Anmeld

7. maj 2012

www.baby.NU ;)

Maja_4000 skriver:

Noget han kan sove i og noget legetøj Bleer , mad osv. kan I jo sagtens købe dernede

Ja det havde jeg os selv tænkt, det kunne godt være der var nogen der lige havde nogen hemmelig tricks der er gode at have med  Eller så struktureret at de har en hel liste man kunne kopier

Anmeld

7. maj 2012

Maja_4000

www.baby.NU ;) skriver:

Ja det havde jeg os selv tænkt, det kunne godt være der var nogen der lige havde nogen hemmelig tricks der er gode at have med  Eller så struktureret at de har en hel liste man kunne kopier

Ja okay Men en baby kræver jo ikke så mange ting Måske en højstol , hvis der ikke er det .. Og badebleer Men det kan man nok også købe dernede :b

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

Jeg ville tage noget af det grød osv med som han spiser derhjemme. Selv om man kan købe dernede er det ikke sikkert man kan købe nøjagtig det samme. Og så er det rart at have lidt med som du ved han vil spise. .

Anmeld

7. maj 2012

www.baby.NU ;)

Nettemor skriver:

Jeg ville tage noget af det grød osv med som han spiser derhjemme. Selv om man kan købe dernede er det ikke sikkert man kan købe nøjagtig det samme. Og så er det rart at have lidt med som du ved han vil spise. .

Tjek

Anmeld

8. maj 2012

www.baby.NU ;)

Slet ikke flere der kommer frisk med nogen råd ?

Anmeld

9. maj 2012

(august)

Tøj, badebukse (badebleer), legetøj, solhat, grød, barnevogn/klapvogn, parasol (så han kan sidde i skygge), solcreme, bløde sko/sandaler (hvis han kravler, transportabel højstol...dernede ville jeg købe et større vandfad og komme vand i så han kan sidde og "soppe" hvis det bliver meget varmt, så ikke i skal gå til pool/gardasøen hver gang. 

Vi havde lagt et lille stykke håndklæde i bunden af klapvognen sidste år da vi var af sted til at tage sveden når hun sov og til at sidde på så ikke den klistrede til de bare ben og arme.

Håber det kan bruges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.