Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søster sidder netop nu her i køkkenet sammen med mig med opstartsveer.. Hun er startet ud med et interval på 5min og en varighed af alt imellem 1-1½ minut.
Send en masse vestøv afsted til hende i håb om at hun får en dejlig hurtig fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Min søster sidder netop nu her i køkkenet sammen med mig med opstartsveer.. Hun er startet ud med et interval på 5min og en varighed af alt imellem 1-1½ minut. Send en masse vestøv afsted til hende i håb om at hun får en dejlig hurtig fødsel
Hvor spændende
Masser af ve-støv er sendt afsted
Nessie skriver: Hvor spændende Masser af ve-støv er sendt afsted
Det er møg spændende
Jeg er selv en af dem der skal med til fødslen, og det bliver da spændende at se hvad jeg var igennem med min datter, set udefra
babymus77 skriver: Igh hvor spændende at starte dagen sådan:-) ønsker en god fødsel til søster ;-)
Igh hvor spændende at starte dagen sådan:-) ønsker en god fødsel til søster ;-)
Super perfekt start på dagen :-D Min datter skal op i dagpleje om et par timer, så det er jo god timing
FrkLarsen skriver: Super perfekt start på dagen :-D Min datter skal op i dagpleje om et par timer, så det er jo god timing
ej hvor lyder det super spænde. sender din søster en masse veer
B&J skriver: ej hvor lyder det super spænde. sender din søster en masse veer
Mange tak, det må virke, for de er taget til i styrke
FrkLarsen skriver: Mange tak, det må virke, for de er taget til i styrke
ej hvor dejligt
Hvor spændende God arbejdslyst til hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128