Hva har i af legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Maja88

Anonym skriver:

hmm den er købt over nettet.. kan i huske hvor   skal se om jeg kan finde et link..

er det sådan en hvor du holder på en plastik ende og ikke isterningen.. tror jeg har fundet en som hedder Pink ice vibrator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Anonym

Maja88 skriver:

er det sådan en hvor du holder på en plastik ende og ikke isterningen.. tror jeg har fundet en som hedder Pink ice vibrator

min er grå beholder..

tager man den op er der et hul i den ene ende og i den anen ende er den bare sådan rund/æggeformet..

i den ende hvor der er hul kan man sætte den tilhørende vibrator i eller stikke sin finger i..

så den enten kan vibrerer eller bare brudes som isterning..

beholderen er lidt som et æggebære i gummi, halv æggeformet med en fod på og ja så er den grå..

hvis du finder noget der ligner kan du prøve at sende et link så kan jeg svare om det er den.. jeg ku bare ikke lige finde et link..

Anmeld

8. maj 2012

Maja88

Anonym skriver:

min er grå beholder..

tager man den op er der et hul i den ene ende og i den anen ende er den bare sådan rund/æggeformet..

i den ende hvor der er hul kan man sætte den tilhørende vibrator i eller stikke sin finger i..

så den enten kan vibrerer eller bare brudes som isterning..

beholderen er lidt som et æggebære i gummi, halv æggeformet med en fod på og ja så er den grå..

hvis du finder noget der ligner kan du prøve at sende et link så kan jeg svare om det er den.. jeg ku bare ikke lige finde et link..

jamen kan ikke smide link ind.. men har fundet den på: livet er godt.. og så hedder den pink ice et eller andet

Anmeld

8. maj 2012

Anonym

Maja88 skriver:

jamen kan ikke smide link ind.. men har fundet den på: livet er godt.. og så hedder den pink ice et eller andet

var lige inde og kik, den de kalder pink ice vibrator, cool.. eller sådan noget..

det er ikke precis samme model men samme princip..  så ja det er vel egentligt det samme eller hvad man siger

Anmeld

8. maj 2012

Maja88

Anonym skriver:

var lige inde og kik, den de kalder pink ice vibrator, cool.. eller sådan noget..

det er ikke precis samme model men samme princip..  så ja det er vel egentligt det samme eller hvad man siger

lige præcis

Anmeld

9. maj 2012

Mick

Maja88 skriver:

hvad er forskellen på we vibe 2 og 3

Hej Maja.

We-vibe II har 9 indstillinger og skal lades op med et stik i `numsen`

We-vibe III har `Kun`7 indstilliger men er tilgengæl 40 % kraftiger og så lades den op ved at man sætter den i dens holder. Og så det store plus den har trådløs fjernbetjæning ;-) og så er der forskel på prisen.

Anmeld

9. maj 2012

Anonym

shiiit I har meget legetøj og alt mulig gejl.. Vi har intet og jeg tror aldrig vi får det... Måske lidt kedeligt  

Anmeld

10. maj 2012

Maja88

Mick skriver:

Hej Maja.

We-vibe II har 9 indstillinger og skal lades op med et stik i `numsen`

We-vibe III har `Kun`7 indstilliger men er tilgengæl 40 % kraftiger og så lades den op ved at man sætter den i dens holder. Og så det store plus den har trådløs fjernbetjæning ;-) og så er der forskel på prisen.

ih hvor er det snyd

Anmeld

11. maj 2012

stine1975

Spændende indlæg og høre hvem der har hvad og hvorfor :-)

Vi har selv en del og specielt efter vi fik den lille Maja princesse, syntes vi at det var sjovt at have legetøj med. Vi har også både We Vibe 2 og 3. Synes ikke 3'eren giver mig for 500 kr. mere.

Vi købte vores We Vibe hos LoveJoy, men ellers er der jo et hav af steder hvor vi har handlet. Ebeste sted hvor vi har været utilfredse med en shop var Orion shoppen i Fields. Der  handler jeg ikke igen.

Jeg valgte nok LoveJoy fordi vi havde holdt party der med nogle tøser og det virker med service og det der.

Det sidste vi har købt er faktisk også derfra og hedder JeJoue G-Ki og hold da op den kan noget nogle ting. Havde aldrig prøvet at ramme mit eget gpunkt før, men det kan jeg med den fordi den kan justeres på.

Men ellers ligger der bare en masse gammel skrammel i skuffen som vi nok bør smide ud når det ikke bruges længere... kunne faktisk være sjovt at vide om I, ligesom mig er gået mere over til kvalitet når i køber... eller rettere mærker. Synes godt nok der er kommet mange af dem.

Knuz Tina

Anmeld

11. maj 2012

Mick

Maja88 skriver:

ih hvor er det snyd

Jep ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.