Forkølet og ondt i helle kropen normal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.160 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Dinar

Som min over skrift siger jeg er forkølet og har ondt i helle kropen.

Det da bekymrer mig mest er at jeg er begyndt at kunne mærke min lille klump, den har været meget aktiv i 2dag, men nu hvor jeg er syg har jeg slet ikke mærket den , betyder det noget ??

Og jeg har s¨ondt i helle kropen at jeg ikke kan går, og jeg har ingen jordemor endnu og min læger han har travlt............hjæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Becks

Dinar skriver:

Det da bekymrer mig mest er at jeg er begyndt at kunne mærke min lille klump, den har været meget aktiv i 2dag, men nu hvor jeg er syg har jeg slet ikke mærket den , betyder det noget ??

Og jeg har s¨ondt i helle kropen at jeg ikke kan går, og jeg har ingen jordemor endnu og min læger han har travlt............hjæææælp

Hej du...
Du kan ringe til FG, og forklarer det du lige har skrevet her, husk endelig at sige du ikke har mærket den lille i nogle dage... Jeg ved ikke om du skal kunne mærke den lille hver dag, kommer vel an på hvor langt henne du er...

God bedring med dig...

Anmeld

17. april 2009

Mie A

Dinar skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne - men når man ikke er så langt henne, så er det meget normalt ikke at mærke den lille hver dag.

Anmeld

17. april 2009

Balderson

Dinar skriver:

Hvis du først lige er begyndt at kunne mærke den lille, så skal man ikke kunne mærke den hver dag, det er først når du kommer længere hen i din graviditet..

Anmeld

17. april 2009

vanessa

Jeg lå med influenza i starten af min graviditet...men var slet ikke noget til de uger hvor jeg skulle kunne mærke liv i maven....
Men nu er der jo også stille perioder hvor man ikke mærker den så meget
den sidste del af graviditeten...

Hvor langt er du i graviditeten.....
men ellers ring til din læge..
Håber du kommer godt igennem det.....

vanessa

Anmeld

17. april 2009

Dinar

Jamen jeg er 18+5, og begyndte først at mærke den for 3dag siden , hvor den rent faktisk var lidt for meget aktiv.

Jamen min læge tag ikke sin tlf, og sekræteren siger han har travlt og skal ringe en anden dag

Og mange tak for jeres svar.

Anmeld

17. april 2009

Dinar

Jamen jeg er 18+5, og begyndte først at mærke den for 3dag siden , hvor den rent faktisk var lidt for meget aktiv.

Jamen min læge tag ikke sin tlf, og sekræteren siger han har travlt og skal ringe en anden dag

Og mange tak for jeres svar.

Anmeld

17. april 2009

Mathilde

Jeg kan sagtens forstå din bekymring, men når du ikke er længere henne, skal du ikke mærke liv hver dag Det er ikke engang alle første-gangs gravide der har mærket liv når de er 18uger henne. Jeg er 27 uger henne og først nu mærker jeg liv hver dag og flere gange om dagen.
Men som sagt kan jeg sagtens forstå du bliver bekymret.

Rigtig god bedring og ring til lægen hvis du fortsat er bekymret.

Knus Mathilde

Anmeld

17. april 2009

Dinar

Mathilde skriver:

Jeg kan sagtens forstå din bekymring, men når du ikke er længere henne, skal du ikke mærke liv hver dag Det er ikke engang alle første-gangs gravide der har mærket liv når de er 18uger henne. Jeg er 27 uger henne og først nu mærker jeg liv hver dag og flere gange om dagen.
Men som sagt kan jeg sagtens forstå du bliver bekymret.

Rigtig god bedring og ring til lægen hvis du fortsat er bekymret.

Knus Mathilde

mange tak da, men jeg fik godt nok at vide at sådan er det nå men har influenza, og jeg kan mærke liv kun nå jeg er rigtigt stille og ikke laver noget, og det er nok på grund af at jeg rent faktisk er meget tynd, undervægtig.

Knus
Dinar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.