øv, nu bliver jeg snart alene igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Louise mortil4

manden har fået nyt job. Da han var til samtale, lød det til at han "kun" skulle ligge ude i 2 eller 3 nætter om ugen, jeg var ikke meget for det, men gik med til det da vi godt kunne bruge pengene. Da han så startede torsdag blev det lavet om til at han skal ligge ude hver nat undtagen lørdag og søndag, så fra i morgen tidlig af, er jeg igen allene indtil Fredag eller lørdag, øv hvor jeg bare allerede hader det. Hader bare at være alene hjemme. Håber snart han finder noget hvor han igen er hjemme hver aften.
Savner ham bare så meget når han er væk, og kan bare ikke sove når han ikke ligger i sengen ved siden af mig.

Undskyld mit brok, havde bare lige brug for at komme ud med det.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Monica

Hej Louise...

DET kan jeg bare godt forstå!!! Stakkels dig... Håber virkelig at han finder noget hvor han kan være hjemme hos jer...

Kramzzere fra Monica som heller ikke er vild med at være alene hjemme...

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

ÆV.
Det er nitte ikke at have ham hjemme.
Hvad betyder at ligge ude?

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

ja det er sgu surt. og især når man ikke er glad for det.

ja hvad betyder ligge ude... altså i jeres tilfælde ;o) ?

Anmeld

9. marts 2008

BellaT

Øv!
Min kæreste har også haft flere perioder hvor han lå ude (he he, altså arbejdede langt væk hjemmefra) i 3 døgn. Men hele ugen! Pyha! Det er hårdt!
Føler med dig.:(

Knus fra Helle...

Anmeld

9. marts 2008

Tynen

Øv, hvor er det træls!!

Håber du kommer igennem det - Selvom det da kan tage livet af enhver at være helt alene hele dagen!!

Føler sgu med dig!!

Trine

Anmeld

9. marts 2008

Louise mortil4

Mebach skriver:

Hvad betyder at ligge ude?

det betyder at han ikke er hjemme, han sover i lastbilen fordi han kører rundt i hele DK med varer, han kunne egentlig lige så godt ha køre eksport (varer til andre lande) for der er de heller ikke hjemme i løbet af ugen. F.. hvor jeg begynder at glæde mig til at komme ud og lave noget, så jeg også kan se andre mennesker end bare 3 stk unger hele ugen. Og for at det ikke lige skal være løgn, så er han lige kørt her for 2½ time siden fordi han lige skulle hente noget ude hos nogen, aner ikke hvornår han er hjemme igen og han har selvfølgelig ikke fået sin mobil med. Vi brugte også hele dagen i byen i går fordi han gerne lige ville ud og ha kaffe hos nogle venner, men så kørte han med manden også varede det så 5 timer inden han var tilbage, føler sgu lidt han ikke vil være sammen med os. og som sædvanligt hænger jeg på ungerne.

ihhh hvor er det bare dejligt at i tøser gidder høre på mit brok, det er sgu dejligt at der er nogen der gidder lytte.

Knus Louise

Anmeld

10. marts 2008

Louise mortil4

Øv nu er han kørt, han kørte inden vi kom op, og hvor er her bare allerede tomt, Freja er jo kørt i DP, så nu er der bare min og tvillingerne. Måske det bare er fordi jeg ved at han ikke kommer hjem inden weekenden at der er så tomt,han plejer jo alligvel at være på arbejde, men øv altså. Godt vores ny SP kommer i dag, så sk ne r der da lidt , og i morgen skal jeg til lægen med tvillingerne til deres 5 mdr stik (ja det er lidt for sent men de har været meget syge, så det er først nu det bliver) og bagefter til mekaniker med bilen, onsdag er der MG og Fredag skal jeg ud sammen med 2 veninder alene for første gang siden jeg blev gravid med tvillingerne. Håber denne uge går stærkt.

Knus Louise

Anmeld

10. marts 2008

linemus

Hej Louise Øv, jeg kan da godt forstå, du synes, det er træls. Min mand arbejder om natten, dvs. han tager afsted enten om eftermiddagen eller efter aftensmaden (de gode dage) og først kommer hjem tidlig morgen, og så sover han selvfølgelig til middag eller først på eftermiddagen. Og nu er han lige begyndt at tage motorcykelkørekort, så så er der flere dage, hvor han skal tidligt afsted. En ting er, at det er hårdt at være mor [f]hele[/f] tiden og stå for alt baby-arbejdet + børnehavebringning/hentning, beskæftigelse og aftensmad til den store. Noget andet er, at det er træls at være så meget alene (dvs. uden voksensnak). Jeg kan godt lide at have nogle af mine aftner alene. En gang imellem. Men jeg savner ham selvfølgelig når han ikke er hjemme - det gør børnene også. Du er da endnu hårdere ramt. Jeg ser ham da trods alt hver dag. Og han forstår også at prioritere (det har han i hvert fald fået lært), ellers får han det skam at vide. Det lyder til, du lige skal ha' en snak med ham i weekenden om, hvad der er vigtigst (familie kontra venner) og at I måske kan lave en form for aftale om, hvornår det er familietid - især når han er så lidt hjemme. For det er da også synd for Freja, at hun kun skal se ham i weekenderne. Træls du bor i den anden ende af landet, ellers kunne vi jo slå os sammen med alle vores børn på vores alenedage ;) Knus Line

Anmeld

10. marts 2008

Louise mortil4

ihh ja det kunne da ha været hygge med sådan en gang tvillinge og store søskende + mor kom sammen når mænnerne ikke var hjemme (L), men som du selv er inde på, så er der lidt langt at køre. Vi skal ha en RIGTIG GOD snak her i weekenden for jeg vil ikke sidde hjemme alene hver eneste hverdag også han bare fordufter i weekenderne også :S. Freja savner ham, og spørger efter ham, men det er lidt svært at forklare hende hvorfor han ikke kommer hjem :$, hun forstår godt hvis jeg siger at i morgen kommer far hjem, men hvis jeg siger at far kommer hjem på fredag eller at han kommer hjem om 2 dage, så forstår hun det jo ikke:(. Må godt nok indrømme at jeg føler mig rimelig forlat og ensom lige nu:'(, kan man vænne sig til den følelse(?) Nå må hellere i gang med aftens maden, der er jo ikke andre der kommer og laver den desværre. Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.